Louis Cheskin tvrdio je da ovaj logo nosi frojdovski simbolizam majčinskih hraniteljskih grudi.
Čuveni logo kompanije McDonald’s vuče svoje korjene još iz 1952 godine kada su braća McDonald’s odlučila angažirati arhitekte da dizajniraju izgled prvog restorana ovog lanca brze hrane, piše “The Daily Meal”.
Prva dvojica arhitekata bila su skeptična spram namjere braće da konstruišu dva velika žuta luka na obje strane restorana.
No, oni su tada pronašli Stanleyja Clarka Mestona, koji je dizajnirao McDonald’sovu lokaciju koja je odudarala od okruženja i na taj način privlačila pažnju gladnih vozača koji nisu mogli odoljeti da ne svrate na brzi hamburger.
Dva velika zlatna luka koja su se izdizala s obje strane objekta, odigrala su svoju ulogu u skretanju pažnje i privlačenju mušterija.
Originalno, nije planirano da dva luka formiraju slovo M niti je kompanija tada imala svoj logo.
Kako je kompanija rasla i postajala poznata, odlučeno je da se napravi logo koji će simbolizirati McDonald’sove restorane, sa ravnim krovom i tada već prepoznatljiva dva zlatna luka. Lukovi su spojeni i tako je nastao logo, a ujedno je formirano slovo M kao prvo slovo naziva lanca restorana.
Krajem 60-ih godina, McDonald’s je odlučio ukloniti dva velika luka ispred objekata i ostaviti samo logo.
Vlasnici su, kako navodi BBC, odlučili ukloniti ovaj logo, i dizajnirati potpuno novi. No, u tome ih je odgovorio dizajner Louis Cheskin i to uz vrlo čudno objašnjenje.
On je, naime, kazao da dva luka nose “frojdovski simbolizam majčinskih hraniteljskih grudi”. Prema njegovim riječima, to podsvjesno kod ljudi izaziva glad.
Logo je navodno upravo zbog toga zadržan i uz manje korekcije koristi se i do danas.
Širom svijeta, dva zlatna luka i danas predstavljaju samo jednu stvar: McDonald's, a da li u njima vidite skrivenu simboliku ostaje na vama da odlučite.
(Biznisinfo.ba)