Većina misli da je logo južnokorejskog proizvođača automobila jednostavno prvo slovo njegovog imena – Hyundai. Zapravo, slovo H simbolizuje nešto drugo – dvoje ljudi, klijenta i predstavnika kompanije, koji sklapaju dobar posao i rukuju se, objavio je Bright side.
Formula 1
Obratite pažnju na bijeli razmak između slova F i crvenih crtica. Crvenilo ne predstavlja broj 1 već je on oslikan u potpunosti bijelom bojom. On je također je grafička predstava brzine formule i bolida.
Adidas
Ime je izvedeno od osnivača Adolfa Dasslera. Logo se vremenom mijenjao ali je uvijek imao tri linije, koje trenutnom konfiguracijom čine trougao. One zapravo predstavljaju planine koje sportisti treba da pređu na svom putu do uspjeha.
Amazon
Na prvi pogled ovaj logo nije ništa specijalno. Ipak dizajniran je na osnovu filozofije kompanije. Strelica simbolizuje osmijeh, a njima je na prvom mjestu zadovoljstvo klijenata. Strelica je takođe razvučena od A do Z, jer ova kompanija u principu prodaje sve od igle do lokomotive.
BMW
Vjerovalo se da sredina loga predstavlja elise što podsjeća na raniju istoriju kompanije koja je radila za avione. Ipak u pitanju je jednostavno bavarska zastava, odnosno regija Njemačke u kojoj je firma osnovana.