“Zlatna džezva” prva je po lojalnosti potrošača u Bosni i Hercegovini kada je riječ o kategoriji tradicionalnih kafa – pokazalo je istraživanje koje je provela agencija za istraživanje tržišta Ipsos.
Rezultati istraživanja prezentirani su u okviru konferencije “Talk in Business” magazina InStore, prvog regionalnog mjesečnog trgovačkog magazina, specijaliziranog za trgovinu robom široke potrošnje.
Istraživanje je provedeno za kategoriju “topli napitci u BiH, s fokusom na kafu”, na uzorku od 1.000 ispitanika na teritoriji cijele BiH.
– Tri godine “Zlatna džezva” je u samom vrhu u svojoj kategoriji kada je riječ o indikatoru kao što je lojalnost kupaca. Drago nam je što su kupci i potrošači prepoznali kompetentnost za pravu bosansku kafu – saopćeno je iz kompanije Vispak d.d. Visoko.
“Zlatna džezva” proizvodi se od biranih zrna kafe, posebno odabranih sorti prilagođenih ukusu i mirisu tradicije spremanja bosanske kafe.
Ovaj proizvod izvozi se na tržište 28 zemalja svijeta, a ove godine nabavljena je i tehnologija kojom su uduplani kapaciteti za proizvodnju. (Fena)