Na sastanku Uprave GRAS-a sa Sindikatom, Nadzornim odborom i ministrom saobraćaja Mujom Fišom doneseni su zaključci koji bi trebali doprinijeti poboljšanju stanja u ovom preduzeću.
Potpredsjednik Sindikata komunalne privrede Amir Muminović kazao je da se razgovaralo o svim stvarima koje koče GRAS i koje treba promijeniti kako bi to bilo preduzeće za sve korisnike, uposlenike i vlasnika.
– Zaključeno je da treba promijeniti sistem naplate i subvencije, uvesti novu sistematizaciju, prolongirati tužbe uposlenika i obnoviti vozni park. To je najvažnije kako bi GRAS bio firma koja bi mogla izvršavati obaveze prema državi i prema uposlenicima – pojasnio je Muminović za Faktor.
On ističe da su ranije i ministar Fišo i premijer KS Elmedin Konaković zauzeli stav da GRAS treba da bude firma koja je nosilac javnog gradskog prijevoza u KS.
– Neki procesi idu sporije, nešto je i urađeno, ali za neke pomake ima i prepreka. Mi se nadamo da će odraditi ono što je zaključeno, ali neophodno je krenuti u njihovu primjenu čim prije nakon čega neće biti potrebe za gašenjem – smatra Muminović.
Firma, koja dnevno preveze oko 250.000 putnika, tvrdi potpredsjednik Sindikata, nema potebe da propada jer je to tržište koje garantira da može opstati.
– Greška je što je neko nekada ranije donosio loše propise pa mi vozimo po niskim cijenama, a 80 posto putnika je subvencionirano – zaključuje Muminović.