Inflacija koja je zahvatila svijet nije istanjila džepove samo građana, već je utanjila i dobit mnogih kompanija.
Kako se pojavljuju finansijski izvještaji za prošlu godinu može se uočiti trend da mnoge kompanije imaju uvećane prihode, ali smanjenu dobit, odnosno zaradu, izvještava BiznisInfo.ba.
Takav je slučaj i da jednom od najvećih i najpoznatijih kompanija iz Visokog – Vispakom. Ova kompanija je prošle godine ostvarila dobit od oko 1,9 miliona KM.
Rezultat nije loš, ali je mnogo manji u odnosu na 6,4 miliona KM godinu ranije. Zarada je, dakle, smanjena za oko dvije trećine na godišnjem nivou.
S druge strane, ukupni prihodi su povećani sa oko 46 na oko 47,5 miliona KM.
No, rashodi su također narasli, kao i kod većine domaćih kompanija, sa 38,6 na 45,2 miliona maraka. Troškovi sirovina i materijala narasli su za skoro 10 miliona KM na oko 35 miliona maraka.
Jasno je, dakle, da je inflacija kriva za manju dobit kompanije koja se bavi proizvodnjom prehrambenih proizvoda.