Verizon Communications Inc rješava se svojih medijskih kompanija koje uključuju (nekad) kultne brendove Yahoo i AOL za pet milijardi dolara, što je okončalo skup i neuspješan izlet u svijet medija i oglašavanja.
Uprkos tome što je više od decenije i milijarde dolara potrošio na izgradnju stabilnih internet marki, telekomunikacijska kompanija sa sjedištem u Njujorku borila se za napredak u visoko konkurentnom internet oglašivačkom prostoru kojim dominiraju Facebook i Google.
Nakon što je otpisao 4,6 milijardi dolara vrijednosti poslovanja u 2018. godini, Verizon će dobiti samo 4,25 milijardi dolara u gotovini od privatne vlasničke kompanije Apollo Global (koja je kupac), zajedno s povlaštenim kamatama od 750 miliona dolara i 10% udjela u jedinici – oko pola onog što je platio za posao.
Ovaj potez zaključuje stalni niz transakcija nakon kojih je Verizon prodao platformu za blogere Tumblr 2019. godine za neotkrivenu sumu i veb stranicu s vijestima HuffPost BuzzFeedu prošle godine, prenosi Seebiz.
Jedinica, koja je prije bila nazvana Oath i nedavno preimenovana u Verizon Media, sada će se zvati Yahoo kada se posao zaključi oko druge polovine 2021. godine, a i dalje će je voditi Guru Gowrappan.
Za Apollo dogovor dolazi u vrijeme kada su velike internet platforme “okupirale” ogromne dijelove tržišta digitalnog oglašavanja, povlačeći regulatorni nadzor nad njihovom praksom.