Već od naredne godine značajno će se promijeniti lista vodećih prijevoznika u regiji
Ryanair planira značajno rasti u Centralnoj i Istočnoj Evropi, uključujući Balkan, u nadolazećoj deceniji u kojoj će niskotarifni prevoznici (LCC) upravljati s preko 50% ukupnog kapaciteta sjedala na četiri od sedam tržišta u bivšoj Jugoslaviji.
– Ryanair je jedini veliki evropski zračni prevoznik koji je značajno povećao promet nakon Covida, posebno na Balkanu, gdje su drugi zračni prijevoznici prestali rasti, skraćuju rute i promet. Sljedeće godine Ryanair će porasti na jedanaest miliona putnika godišnje u regiji (povećanje prometa od +260 posto u odnosu na razdoblje prije Covida) – kazali su iz kompanije.
Ovaj rast prometa nadopunjuje Ryanairove planove da poraste na 300 miliona putnika godišnje do 2034., budući da preuzima isporuku dodatnih 400 aviona.
– Želimo se jako usredotočiti na ovu regiju. Vidimo da će ovo biti veliki dio našeg nadolazećeg širenja – naveli su.
Ryanair posluje na četiri od sedam tržišta bivše Jugoslavije, izuzev Slovenije, Makedonije i Kosova. Wizz Air trenutno je najveći niskotarifni prijevoznik u Bosni i Hercegovini, na Kosovu, u Makedoniji i Srbiji, a u Hrvatskoj i Crnoj Gori prednjači Ryanair.
To će se promijeniti sljedeće godine, jer će Ryanair prestići Wizz Air u Bosni i Hercegovini i postati najveći zračni prijevoznik u zemlji nakon što je najavio pokretanje pet novih linija za Sarajevo.
Na bosanskohercegovačkom tržištu će 2024. godine imati blizu 400.000 mjesta, ispred drugoplasiranog Turkish Airlinesa i trećeplasiranog Pegasus Airlinesa, prenosi Ex-Yu Aviation News.
Ryanair je posljednjih godina značajno pojačao svoju prisutnost u Hrvatskoj otvaranjem baze u Zagrebu, kao i sezonske baze u Zadru. To će dodatno zacementirati otvaranjem baze u Dubrovniku sljedećeg ljeta.
Ryanair će i iduće godine zadržati poziciju najvećeg prevoznika u Hrvatskoj, povećavši svoju ponudu na 4,5 miliona sjedala, što je gotovo dvostruko više od drugoplasiranog Croatia Airlinesa.
Ryanair kaže da će “sustići Wizz Air” u regiji.
– Vidimo da je centralna i istočna Evropa malo zaostala tokom posljednjih godina. Dakle, želimo sustići ovu regiju kako bismo je izjednačili s našim najrazvijenijim tržištima poput Španije, Italije ili Poljske. Planiramo to učiniti s isporukom više ruta i boljih cijena i više izbora putovanja za naše putnike – rekli su iz Ryanaira.