Cijeniti vrijeme kao jedan od najvažnijih resursa je postalo jedan od prioriteta u društvu posljednjih godina. Ubrzavanje tempa svakodnevnice, povećan broj obaveza, brži protok i veći broj informacija – sve ovo troši ovaj vrijedni resurs brže nego bismo poželjeli. Kako se, onda, organizirati tako da ga imamo više?
Ova je misao bila osnova za planiranje usluga i proizvoda u ProCredit Bank BH. Sada već davne 2015. ova je banka pokrenula niz procesa temeljenih na stvarnim korisničkim iskustvima, pažljivo dizajnirajući alate i razvijajući tehnologije koji služe svrsi uštede vremena i otvaranja novih mogućnosti i prilika da vrijeme koristimo po mjeri sebe, a ne da svoje potrebe krojimo prema, često ograničenom, vremenu.
„Usluge banke su plodovi dugogodišnjeg posmatranja navika naših klijenata i njihovog kombiniranja sa najnovijim tehnologijama. Banka smo koja njeguje direktnu komunikaciju sa korisnicima i posmatramo ih kao partnere, bilo da se radi o poslovnom ili sektoru fizičkih lica“, objašnjava Amina Durmo Trlin, članica Uprave ProCredit Bank BH.
„Takvim smo pristupom imali privilegiju da usluge i proizvode osmislimo i prilagodimo njihovim stvarnim potrebama, a ne našoj percepciji njih. Mi u ProCredit banci jesmo i uvijek ćemo biti banka bez redova čiji je zadatak da vam olakša svakodnevnicu“, kaže Durmo Trlin.
Tako su se u portfoliju ProCredit Bank našle usluge koje zbilja štede vrijeme svojih klijenata, potičući ih da manje dragocjenih trenutaka utroše na birokratske obaveze i logistiku, a više njih „ulože“ u ono što ih čini uistinu sretnim – porodicu, prijatelje, lična zadovoljstva.
Bilo da se radi o upravljanju finansijama putem mobilne aplikacije, korištenja Zona 24/7 onda i onako kako klijentima odgovara, pa do slobode da svoj novac štedite i njime upravljate prema vlastitim potrebama, mogućnostima i nahođenju, ProCredit Bank, kao prva digitalna banka u BiH, nudi cijeli moderan spektar mehanizama osmišljenih da čuvaju vrijeme, povećaju komfor, ali i omoguće bolju kontrolu nad vlastitim finansijama.
„Vaš novac je vaša stvar, a mi smo tu da vam olakšamo svakodnevnicu“, poručuju iz banke.
U novoj reklamnoj kampanji ProCredit Bank BH, koja će danas doživjeti premijeru u televizijskim programima u Bosni i Hercegovini, kroz tri tople, svakodnevne slike sa kojima se svako od nas može vrlo lako poistovjetiti, ispričana je priča o vrijednostima koje želimo i, u konačnici, trebamo njegovati.
Cijeli blok ovih spotova je, suštinski, mali vodič ne samo kroz korisnički komfor klijenata banke, nego i glasan podsjetnik da je vrijeme da uštedimo vrijeme i posvetimo ga onima koje volimo i onome što volimo.