Volvo radi na zaslonu preko cijelog vjetrobranskog stakla

0

Ništa nije dovoljno dobro u autoindustriji, odnosno uvijek može više i bolje, a jedna od važnijih tema je prezentacija sadržaja. S vizijom da brzo implementira napredne tehnologije u svoja vozila, Volvo Cars je 2018. osnovao fond rizičnog kapitala.

On daje Volvu pristup startupima s visokim potencijalom u različitim područjima kao što su autonomna vožnja, električni prijevoz i umjetna inteligencija, od kojih se očekuje da će napraviti radikalne promjene u automobilskoj industriji, piše Hak revija.

Nedavno ulaganje u izraelski startup Spectralics dao je švedskoj tvrtki priliku da revolucionira korisničko iskustvo u automobilu pretvarajući cijelo vjetrobransko staklo u head-up zaslon. Startup ima pozadinu u razvoju zrakoplovne tehnologije. Od posebnog interesa za Volvo je temeljni proizvod startupa, višeslojni tanki spoj (MLTC), nova vrsta optičkog filma koji se može primijeniti na bilo koju vrstu površine ili veličine. Kada se nanese na staklo, može se koristiti za prezentaciju sadržaja, što ga čini idealnim kandidatom za izradu head-up zaslona u punoj dužini i širini stakla.

Proizvođači automobila već se nekoliko godina bave idejom o korištenju većeg prostora na vjetrobranskom staklu. Trenutno dostupni zasloni su mali, zbog ograničenja troškova ili kako bi se osiguralo da ne postanu nešto što ometa vozače u vožnji.

Spectralicsovo rješenje omogućuje Volvu da ponudi veliki head-up zaslon koji pomaže vozaču prikazujući samo relevantne informacije. Kako napominje Popular Science, tehnologija bi se mogla kombinirati s kamerama okrenutim prema naprijed kako bi se skenirali prometni znakovi ili uočile prepreke na koje bi se vozaču mogala skrenuti pozornost na zaslonu.