FAW-VW od 2018. godine u Kini proizvodi krosover Tayron, koji je kasnije obnovljen a pridružio mu se i krosover-kupe Tayron X.
Oba se baziraju na MQB platformi i prodaju samo u Kini.
Ipak, to bi moglo da se promijeni u sljedećoj generaciji jer pojedini mediji sada pišu da Volkswagen namjerava da pretvori Tayron u globalni model kojim će zamijeniti Tiguan sa dugim međuosovinskim rastojanjem koji se prodaje na nekim tržištima sa sufiksima “L” i “Allspace”.
Novitet će se smjestiti iznad Tiguana sljedeće generacije i ispod obnovljenog Touarega. Glasine kažu se da će proizvodnja u Njemačkoj krenuti početkom sljedeće godine, sa planovima za prodaju u Evropi i Indiji, ali vjerovatno i u drugim regionima.
Odluka je navodno donijeta kako bi prestao uvoz produženog Tiguana iz fabrike Puebla u Meksiku.
Generalni direktor Volkswagena Tomas Šefer je inače pomenuo Tayron u evropskom kontekstu tokom intervjua za “Automobilwoche” početkom mjeseca, prenosi “AutoBlog”.