Volkswagenov okrugli logo u kojem dominira slovo W jedan je od najprepoznatljivijih oznaka u automobilskoj industriji, ali izgleda da je došlo vrijeme da se promijeni.
Gigant iz Volfsburga želi da uskladi svoj vizuelni identitet s okretanjem autoindustrije ka električnim vozilima.
Kako javlja Bloomberg a prenosi Deutsche Welle, direktor marketinga VW Johen Sengpiel je najavio debi novog loga za sljedeću godinu.
Glavna ideja je da nova slika Volkswagena postane raznobojnija, kako bi kompanija vratila sliku emotivnije pojave, izgubljenu trudeći se da bude “previše njemačka”.
Naravno, na ovaj korak se VW odlučio i zbog loše slike koju kompanija ima u javnosti nakon dizel skandala. VW će narednih mjeseci izabrati kreativnu agenciju kojoj će biti povjeren ovaj važan posao.
Međutim, s obzirom na prepoznatljivost aktuelnog loga i njegove važnosti za VW, teško je očekivati potpunu promjenu vizuelnog identiteta, osim malo futurističnijeg redizajna.
Slično je uradila Toyota s plavičastim efektom na svom standardnom logu na električnim vozilima.
Logo prije svega mora biti prilagodljiv i eksterijeru automobila, ali i unutrašnjosti.