Njemački automobilski div Volkswagen predstavio je u četvrtak novi logo kojim želi izgraditi imidž kompanije angažirane na zaštiti okoliša i ograditi se od skandala s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz dizel vozila iz 2015. godine.
Novim je redizajnom logo izgubio trodimenzionalni efekt i slovo “W” nije više spojeno s gornjim “V”.
“Vjerujemo da smo stvorili ikonu”, rekao je VW-ov marketinški direktor za osobna vozila Jochen Sengpiel.
Predstavljanje javnosti u septembru u Frankfurtu
Volkswagen je na putu prema mobilnosti bez emisija štetnih plinova za sve, a novi logo bolje se uklapa u novu strategiju, rekao je menadžer brenda Ralf Brandstaetter.
Cilj njemačkog proizvođača automobila, po Brandstaetterovim riječim, jeste postati svjetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavati milion električnih vozila godišnje.
U Volkswagenu se nadaju da će njihov električni model ID.3 koji će zajedno sa novim logom javnosti biti predstavljen na Međunarodnom sajmu automobila koji počinje 12. septembra u Frankfurtu, dosegnuti popularnost nekadašnje Bube i Golfa.
Novi logo za novi imidž
Kompanija je počela raditi na redizajnu brenda u oktobru 2015. godine, prije izbijanja skandala s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinova iz dizelaša.
U septembru 2015. američki je regulator dokazao da je kompanija koristila softver u dizelskim vozilima koji je na regulatornim testovima pokazivao niži nivo štetnih plinova nego u stvarnoj vožnji.
VW-u još pristižu na naplatu finansijske, političke i pravne posljedice tog skandala. Početkom godine u Njemačkoj je protiv bivšeg izvršnog direktora kompanije Martina Winterkorna podignuta optužnica za prevaru.
“Novim logom želimo ponovno izgraditi dobru reputaciju u društvu”, naglasio je Brandstaetter.
Hina / BiznisInfo