Volkswagen rijetko donosi velike strateške zaokrete pa je pomalo iznenađujuće djelovala odluka da će s novom platformom Golfa 8 i električnog ID.3 funkcije u kokpitu biti potpuno digitalizirane.
Polja na dodir pojavila su se na upravljaču, umjesto tipki, prenosi Avaz.
Klima uređajem se više nije moglo upravljati rotirajućim komandama, već samo klizačima na dodir (ili glasovnom funkcijom). Imao je Volkswagen i problema s novim softverom, a očigledno se u digitalizaciji otišlo predaleko pa se sada stvari vraćaju na početak.
Sada bi sve trebalo biti drugačije, najavio je šef marke VW Tomas Šefer (Thomas Schäfer). Prave tipke i točkići se vraćaju, prenosi kfz-betrieb.
VW trenutno radi na većim ekranima, boljem korisničkom vođenju u izbornicima infotainment sistema – i povratku pravih dugmadi na upravljačima. Novi sistem upravljanja funkcijama bit će dostupan već s redizajnom Golfa i ID.3 te na novim izdanjima Tiguana i Passata.
Marke Škoda i Seat, također su slijedile slijedile Volkswagenovu softversko/kadrovsku avanturu te će tako od nove/stare tehnologije u kabini imati velike koriste.