Njemačka grupacija “Švarc”, u čijem su vlasništvu trgovinski lanci “Kaufland” i “Lidl” nastavlja trend ekspanzije i planira ove godine nove investicije.
U tekućoj poslovnoj godini grupacija želi da pređe obrt od 100 milijardi eura, saopštio je danas taj koncern.
Oni su najavili i dalja ulaganja kako bi zadržali trend rasta iz prethodnih godina.
Grupa je u prošloj poslovnoj godini koja je završila u februaru povećala prihode za 7,4 odsto, na 96,9 milijardi eura, sa udjelom Lidla u tom iznosu od 74,6 milijardi eura. Lidl ima ukupno 10.460 trgovina u Evropi i SAD, navodi Reuters.
Švarcova ulaganja su u prošloj poslovnoj godini dosegnula sedam milijardi eura, a sličan iznos planiraju i za ovu godinu, prenosi Poslovni dnevnik.
Namjeravaju da otvore oko 300 do 350 novih trgovina i povećaju asortiman proizvoda sa sadašnjih 1.800 na 2.500, kazao je izvršni direktor grupe Švarc Klaus Gehrig za njemački list Frankfurter algemajne cajtung (FAZ).
“Pritisak da se nešto mijenja nikada nije bio veći”, kazao je Gehrig prema FAZ-ovom izvještaju.
Lidl i konkurent Aldi povećavaju ulaganja u posljednje vrijeme u nizu zemalja, posebno u Britaniji, gdje postupno povećavaju tržišne udjele na račun tradicionalnih tržišnih aktera.
Lidl je sredinom prošle godine takođe otvorio prvih 100 trgovina u SAD, najavljujući i do 50 odsto niže cijene u odnosu na konkurenciju.