Kompanija Violeta iz Gruda, jedan od najvećih poslovnih sistema u BiH, kreće u izgradnju nove tvornice.
Ovu informaciju je za BiznisInfo.ba potvrdio vlasnik kompanije Petar Ćorluka. Riječ je o tvornici koja će se nalaziti u Grudama a u njoj će se proizvoditi ono što već čini osnovni biznis kompanije, ali na savremeniji način.
– Tvornica u kojoj trenutno proizvodimo radi već preko 20 godina a sada su na tržište došle nove tehnologije, novi kvalitet, nove sirovine i sve to djeluje na finalni proizvod. Tako da ćemo u novoj tvornici proizvoditi novu generaciju proizvoda, jer nove generacije potrošača hoće nove generacije proizvoda – pojasnio je Čorluka za BiznisInfo.ba.
Podsjetimo da je osnovna djelatnost kompanije proizvodnja papira za upotrebu u domaćinstvu, a da je ona kasnije proširena i raznim higijenskim proizvodima, sredstvima za čišćenje, pelenama itd.
Nova investicija dolazi nakon što je Violeta krajem prošle godine u Grudama otvorila novu tvornicu kartonske ambalaže, što je investicija od 40 miliona eura.
Osim toga, Violeta je prethodnih godina preuzela čapljinsku Lastu te je i tamo pokrenula proizvodnju slatkiša.
– Sada smo vidjeli kako rade u Sjedinjenim Američkim Državama, kako rade u najnaprednijim evropskim zemljama… Vodimo se time da moramo investirati u core biznis da bismo bili konkurentni i da ne bismo zaostajali. Dakle ovo je investicija koja će nam omogućiti da pratimo svjetske trendove novih generacija. Asortiman će biti sličan, malo promijenjen, ali unaprijeđen – naglasio je naš sagovornik.
Lokacija tvornice je u Grudama, u zoni gdje je i tvornica kartona i omekšivača.
– Tu sada kupujemo još nekih 60.000 m2 novih privatnog zemljišta. U narednih mjesec dva dana bismo to trebali završiti a tvornica bi trebala biti završena u 2026. godini. Još nemamo podate o kapacitetu i vrijednosti investicije ali će biti naprednija i bolja proizvodnja – istaknuo je Ćorluka.
Osim toga, najavljuje i investiciju u Čapljini, odnosno novi asortiman u Lasti.
– Uglavnom širimo poslovanje, sve što zaradimo investiramo. Meni kao vlasniku ne treba nijedna marka ali moramo pratiti trendove da bismo mogli ostati na tržištu, jer ako ne pratimo i ne investiramo, nećemo moći poslovati. Ako ne prodajemo nećemo moći ni proizvoditi. Tako da je bit da budemo u trendu i da radimo isto ako ne i bolje od onoga što radi naša najbolja konkurencija – zaključio je Ćorluka u izjavi za naš portal.
Podsjetimo da kompanija gradi i hotel sa drugim sadržajima u Grudama.