Najveća svjetska modna grupa, Inditex, izvijestila je danas da je zabilježila gubitak u posljednjem kvartalu, pod uticajem pandemije koronavirusa.
Firma, u čijem sastavu posluje brend Zara, prijavila je neto gubitak od 409 miliona eura za period od februara do aprila, u usporedbi s neto dobiti od 734 miliona eura u istom razdoblju 2019.
Gubitak je uključivao rezervaciju od 308 miliona eura za svoj program optimizacije trgovina, koji će se nastaviti sve do 2021. uprkos pandemiji.
Prodaja je pala na 3,3 milijarde eura s gotovo 6 milijardi eura u prvom kvartalu prošle godine.
Do gubitka je došlo usprkos 50-postotnom povećanju internetske prodaje u prvom tromjesečju i 95-postotnom skoku online prodaje u aprilu.
Inditex očekuje da će internetska prodaja predstavljati više od 25 posto njihove ukupne prodaje do 2022. godine. Krajem 2019. online transakcije činile su 14 posto neto prodaje.
Krajem aprila Inditex je imao 965 otvotrnih trgovina u 27 zemalja, od ukupno 7.469 prodavnica (na kraju 2019).