Uspješno poslovanje: Carlsberg BH proslavio deseti jubilej

0

U Sky baru hotela Hills u Sarajevu kompanija Carlsberg BH proslavila je deset godina uspješnog poslovanja u Bosni i Hercegovini.

Kao dio Carlsberg grupacije, koja predstavlja jednu od četiri najveće internacionalne pivare na svijetu i uspješno posluje na svih pet kontinenata, od 2007. godine na našem tržištu prisutni su sa bogatim portfoliom brendova kreiranim da zadovolji različite ukuse i potrebe potrošača svih generacija: Carlsberg, Pan, Tuborg, Lav, Holsten, Somersby, te sa jedinstvenim portfoliom takozvanih specijalnih piva „House of Beer“, kojeg čine brendovi Guinness, Grimbergen i Budweiser.

“Distribucija, prodaja, marketing i sve ostale aktivnosti ispreplitali su se jedna s drugom i tako nam je, u detaljno planiranom i intenzivnom radu, vrlo brzo protekla decenija u BiH. Svih ovih godina nastojali smo biti lideri i u marketinškim aktivnostima i komunikaciji sa našim potrošačima, biti pokrovitelji brojnih sportskih manifestacija, kao i društveno-odgovornih projekata, što su sve razlozi uspjeha naše kompanije. Svih deset godina našu prodaju i poslovanje prati i aktivno učešće u zanimljivim događajima širom zemlje”, izjavio je Amir Tobudić, direktor kompanije Carlsberg BH.

Proslava je bila internog karaktera te je poslužila kao idealna prilika da se menadžment kompanije prigodnim poklonima zahvali pojedincima koji su u proteklih deset, odnosno pet godina, svojim izuzetnim radom i zalaganjem doprinjeli razvoju Carlsberga BH.

Na proslavi rezimirano je i kako je 2016. bila godina izuzetnih uspjeha.

Naime, sa brendom Carlsberg bili su prisutni na nekoliko značajnih manifestacija: Jazz Festu, Sarajevskom polumaratonu, Beer Festu, a od 2016. najatraktivnija snooker liga u BiH nosi upravo naziv Carlsberg. Brend Tuborg je svojim vjernim potrošačima, u pet bh. gradova, upriličio 17 partija i pet koncerata.

Tuborg je bio i sponzor nastupa jednog od najpoznatijih evropskih producenata elektronske muzike, DJ Billaina, odigrao značajnu ulogu u realizaciji festivala savremene umjetnosti ARTZ Tuzla te kreirao jedan novi koncept partija u našoj zemlji Particooltura. Sa brendom Pan Carlsberg BH je u 2016. godini, u okviru velike nagradne igre, 50 fudbalskih fanova odveo na utakmicu Hrvatska – Španija, a četvero najsretnijih i na veliko finale u Pariz.

Pan Winter Garden u Tuzli

Pan je upriličio i sjajno sportsko takmičenje Pan 3 na 3, turnir u uličnoj košarci, bio je dio zimskih čarolija na Pan winter garden u Tuzli i Pan winter pub u Sarajevu. Sa brendom Lav Carlsberg BH je proteklu godinu obilježio promocijom novog okusa, Lav – 4 dara prirode, organiziranjem Lavoskog turnira u malom fudbalu te sponzorstvom velikana bh.  rukometa – RK Sloga Doboj.

Somersby je u 2016. predstavio novi okus, borovnicu, dok je ovogodišnji Lord Somersby's Bridge ostvario rekordnu posjetu kao najatraktivnija party lokacija tokom SFF-a.

I na početku druge decenije poslovanja u BiH, u ovoj godini, iz kompanije Carlsberg BH najavljuju da će, zajedničkim trudom i radom, konzumentima ponuditi još više.