Godina na izmaku za visočku kompaniju Vispak bila je uspješna, a direktor korporativnih komunikacija AS Group, u okviru koje posluje, Adis Hasaković tvrdi da je najuspješnija od 2010. godine, kada je aktivirana.
Na novogodišnjoj konferenciji za medije istakao je da je očekivana realizacija s krajem decembra oko 46 miliona KM.
“Prve godine kada je AS Group aktivirala Vispak realizacija je bila 18 miliona KM, to je pokazatelj da se domaćinskim odnosom i kvalitetnim upravljanjem mogu pokrenuti preduzeća koja su bila u jako lošem stanju”, istakao je Hasaković.
Naglasio je da su planovi ostvareni, a strategija dala željene rezultate te da je bosanska kafa i kuhinja prepoznata na domaćem tržištu i na tržištu van granica.
“Prednjači Zlatna džezva, a slijede Begova čorba, Tarhana, Tajna i Laganini. Idemo dalje, potencijal je ogroman, a Vispak je tek na početku uspješne priče”, poručio je Hasaković.
Mišljenja je da se uspjeh mjeri u milionima jer su veći dio poslova prepustili mladim ljudima koji su kreativni i željni pokazivanja svojih kvaliteta.
Na tržište je danas plasirana nova kokošija juha kompanije Vispak, a degustacija se očekuje u velikim marketima tokom januara.