United Grupa (SBB, Telemach, United Media), jedna od vodećih telekomunikacionih i medijskih platformi u jugoistočnoj Evropi, najavila je investicije od 100 mil EUR u produkciju lokalnog sadržaja, kao podršku domaćim talentima i profesionalcima.
Kako navode u svom saopštenju, 2017. godina bila je prekretnica, sa produkcijom preko 30% sadržaja koji se emituje na kanalima United Grupe.
– U eri globalnih igrača na medijskoj sceni, kao što je Netflix, lokalna publika i dalje cijeni emisije i filmove koji oslikavaju njihov život i iskustva. Plan United Grupe da investira 100 mil EUR u lokalni sadržaj pokazuje vjeru u mrežu lokalnih talenata, kao što su producenti, glumci i muzičari. Sa uzbuđenjem očekujemo da vidimo šta region još ima da ponudi – rekao je Dragan Šolak, osnivač i predsjednik upravnog odbora United Grupe.
Planovi za dalje investicije u sadržaj uključuju ugovaranje novih scenarija, serija i druge lokalne produkcije. Druga sezona popularne kriminalističke drame Senke nad Balkanom u režiji Dragana Bjelogrlića biće snimljena kao dio planirane investicije.
U toku prošle godine, podsjeća se u saopštenju, United Grupa je producirala sadržaj koji uključuje popularne drame, šou programe za talente i dječje programe, kao što su Ubice mog oca, Zvezde Granda, Praktična žena, crtani film Pilići, Kefalica i drugi.