Volkswagen je njegovu proizvodnju ugasio tiho, bez službene objave. No vijest da se nakon 49 godina prekida proizvodnja limuzinskog Passata za evropsko tržište ipak se proširila, piše Večernji list.
Limuzinskom Passatu presudili su bolja prodaja karavanskog Passata, Passata Variant, i slično pozicioniran model Arteon u gami tog njemačkog proizvođača. Premda, u nekim se medijima spominjalo i Arteonovo gašenje…
Passatov kraj zasigurno su ubrzala i trenutačna zbivanja u automobilskoj industriji. Suočeni s nestašicom najprije poluvodiča, a potom i ostalih dijelova, i ostali se proizvođači odlučuju “kanibalizirati” manje važne modele kako bi onima koji su prodavaniji pružili bolje izglede za opstanak.
Čak i u najgorim mjesecima krize prouzročene koronavirusom, Passat karavan dobro se prodavao te je na njega otpadalo čak 70 posto tržišta poslovnih karavana.
Nadalje, elektrifikacija se zahuktala, proizvođači pritisnuti evropskim zakonodavstvom i propisanim (novčanim) kaznama moraju razvijati i prodavati električne automobile, prenosi Poslovni.hr.
U prijelaznom razdoblju proizvođači su elektrificirali postojeće modele, no sada su svi novi koji izlaze na tržište u startu razvijani da budu električni te su postavljeni na platforme izgrađene za električne automobile.
Kako bilo, VW je najavio kraj za limuzinski Passat i u Americi, što bi se također trebalo dogoditi ove godine.