U Konzumu od sada više od 35% domaćih neprehrambenih proizvoda u kategorijama sredstava za pranje, čišćenje i higijenu

0

Konzum u kontinuitetu radi na proširenju asortimana domaćih proizvoda u sklopu aktuelne inicijative i dugoročnog poslovnog opredjeljenja pružanja podrške domaćim proizvođačima s ciljem umanjenja posljedica pandemije korona virusa na domaću proizvodnju.

Proširen je kompletan asortiman Konzum prodavnica, a  značajan dio odnosi se i na neprehrambene proizvode te je sada udio domaćih proizvoda u kategorijama sredstava za pranje, čišćenje i higijenu veći od 35%.

„Jačanjem saradnje sa našim partnerima, domaćim proizvođačima, proširili smo naš asortiman u kategorijama neprehrambenih proizvoda koji se uspješno proizvode na našem tržištu. Namjera nam je bila da kroz plasman proizvoda na našim policama pružimo konkretnu podršku domaćoj proizvodnji. Ujedno, sretni smo jer smo u mogućnosti kupcima ponuditi još bolju i bogatiju ponudu posebno jer se radi o izuzetno kvalitetnim proizvodima uz povoljne cijene“, izjavio je Tarik Hodžić, rukovoditelj Službe nabave neprehrambenih proizvoda u Konzumu.

Podršku domaćoj proizvodnji Konzum pruža dugi niz godina, te je aktuelna inicijativa pod sloganom „Kupujmo domaće jer domaće se voli jače“ poticaj za njegovanje još jačih partnerskih odnosa sa respektabilnim bh. proizvođačima poput Violete, EZ Busovače i Dukata iz Banja Luke.

„Udio Violetinih proizvoda na policama Konzuma je preko 40% i Violeta je lider u svim higijenskim proizvodima.Inspirirani potrošačem stvaramo visokokvalitetne proizvode i usluge čineći svakodnevni život boljim i jednostavnijim.Proizvodnja higijenskih proizvoda odlikuje se vrhunskom tehnologijom i automatizacijom te su kapaciteti proizvodnje iznimno veliki: 800 pelena/min; 5.700 litara deterdženta/sat; 75 tona papira/dan; 200 pakiranja vlažnih maramica/min; 500 komada higijenskih uložaka/min“, poručuju iz Violete.

„U proizvodnim pogonima Dukat d.o.o. proizvodi vlastite brendove Perex, Hellena i Max Clean.  Vizija kompanije je nastavak rasta uspješnosti poslovanja kroz konstantno ulaganje u razvoj tehničko-tehnoloških mogućnosti u proizvodnji kao i proširenje distributivnih kapaciteta.Preduzeće trenutno zapošljava preko 350 radnika. Od samog početka proizvodnje i distribucije programa: Perex, Hellena i Max Clean, saradnja između Konzuma i Dukata je intezivna u kontinuitetu, čemu svjedoče brojni zajednički projekti.Trenutno su u fazi pripreme novi zajednički projekti u sklopu kojih će potrošači imali priliku kupovati brojne proizvode iz našeg portfolia sa posebnim pogodnostima i dodatnim benefitima“, poručuju iz Dukata Banja Luke.

„Danas EZ Busovača na tržištu ima više od 600 proizvoda. Zapošljavamo 130 zaposlenika, te ulažemo u najsavremenije proizvodne pogone kako bi potrošači bili zadovoljni. Svi naši proizvodi se rade po strogim standardima kontrole sirovina što za nas predstavlja najvažniju kariku kao bi kupci dobili vrhunsku kvalitetu. Uz uspješnu saradnju s Konzumom zbog koje smo jako ponosni, naši proizvodi su dostupni kupcima širom BiH. Konzum prepoznaje domaću kvalitetu te time ima uticaj na razvoj naše kompanije“, saopštavaju iz EZ Busovače.

Podsjećamo, u sklopu aktuelne inicijative odnosno dugoročnog poslovnog opredjeljenja podrške domaćoj proizvodnji Konzum je prethodnih mjeseci ojačao saradnju sa domaćim mljekarima i poljoprivrednim proizvođačima te će u toku ove godine otkupiti više od  6 miliona litara domaćeg,  više od 4 miliona litara mliječnih prerađevina iz domaće proizvodnje, te više od 10.000 tona voća i povrća od domaćih poljoprivrednih proizvođača.  Ujedno, asortiman je proširen za više od 1.000 novih domaćih proizvoda u kategorijama pakirane hrane.