Prodaja paste u Italiji je značajno povećana.
Više od 60 miliona stanovnika Italije primorano je da takoreći preko noći pređe na ishranu isključivo kod kuće zbog strogih mjera karantina, čak i onih 10,4 odsto koji su prema statistici prije pandemije svakodnevno ručali van svog doma, piše italijanski list “Republika”.
Prodaja tjestenine je u periodu od 9. do 15. marta povećana za 65,3 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, pokazalo je istraživanje kompanije Nilsen.
Nilsen navodi da je prodaja mlijeka i UHT proizvoda (obrađeno ultra visokom temperaturom) porasla za 62,2 odsto, tunjevine u konzervi za 56 odsto, rukavica za domaćinstvo rekordnih 362,5 odsto, deterdženata za 49,7 odsto i alkohola 169,2 odsto, prenijela je agencija Tanjug.
Ipak, istraživanje italijanskog udruženja Koldireti pokazuje da je prvi put došlo do pada prodaje gotovih jela i to za 18 odsto tokom prethodne sedmice u odnosu na dvije sedmice ranije.
U Italiji su uvedene stroge mjere karantina na teritoriji cijele države, prvobitno ograničene do 3. aprila, a prema najavi zvaničnika biće produžene.