U Hrvatsku stiže još jedan veliki trgovinski lanac

0

Hrvatsko tržište će uskoro postati bogatije za još jedan veliki međunarodni trgovački lanac – italijanski Eurospin.

Putem oglasa na društvenim mrežama već traže radnike u Zagrebu i Rijeci te građevinska zemljišta i komercijalne nekretnine s parkingom u gradovima s više od 10.000 stanovnika.

Kako piše Večernji list, riječ je o klasičnom talijanskom diskonteru s više od 1.000 prodavaonica u Italiji i 80-ak u Sloveniji, s oko 7000 radnika, 4,7 milijardi eura prihoda i 184 miliona eura dobiti u 2017.

To je daleko od vodećih 10 igrača u Europi, među kojima prednjači Schwarz grupa s Lidlom i Kauflandom u portfelju.

No na hrvatskom tržištu Eurospinov koncept „harddiskontera“ poput PennyMarketa, Aldija ili Hoffera, nekima će sigurno pomrsiti računicu, navode tamošnji mediji.

Specijaliziran za diskontnu prodaju prehrambenih proizvoda i svakodnevnu kupovinu, Eurospin se od ostalih takmaca u Europi razlikuje po tome da prodaje isključivo svoje robne marke.

U njegovim trgovinama nema klasičnih brendova koji se nalaze u ostalim trgovačkim lancima, već samo oni koje je njegov tim plasirao putem mreže odabranih partnera.