U prvih devet mjeseci 2024., prodaja električnih automobila BMW Grupe značajno je porasla, postigavši rast od 19,1%, što možemo prevesti u isporučenih 294.054 primjeraka.
Među markama BMW-a, rast prodaje električnih vozila bio je posebno snažan, s povećanjem od 22,6% i 266.151 prodanom jedinicom.
Osim toga, uprkos našto slabija prva dva tromjesečja, marka MINI također je zabilježila značajan porast od 54,3% u prodaji električnih vozila u trećem tromjesečju, sa 16.536 isporučenih električnih vozila, prenosi Hak revija.
Uprkos izazovima na globalnom tržištu, BMW je zadržao snažnu tržišnu izvedbu na europskom tržištu, povećavši svoj tržišni udio. Naime, električni modeli marke BMW pokazali su se posebno dobrima u Evropi, s povećanjem isporuka za 35,8%.
Međutim, ukupna grupna prodaja blago je pala od siječnja do rujna, 4,5%, s ukupno 1.754.158 isporučenih vozila pod markama BMW, MINI i Rolls-Royce.
BMW M je također izvijestio o porastu od 2% u istom razdoblju, što je potaknuto modelima kao što su BMW M2 i BMW M3 Wagon.