U BiH se u 2018. najviše kupovala Škoda

0

Tržište novih automobila u Bosni i Hercegovini bilježi rast treću godinu uzastopno, a u 2018. kupcima je isporučeno 9.690 putničkih vozila uz povećanje od 1,1% na godišnejm nivou.

Najtraženija marka automobila u BiH prošle godine bila je Škoda. Ukupno je prodato 1.808 vozila sa značkom češkog proizvođača, uz rast od 18,2% u poređenju sa 2017.

Drugi je Volkswagen sa 1.548 isporučenih automobila uz povećanje od 6,7%, a treći Opel sa 721 prodatim vozilom.

Slijede Dacia (644), Toyota (608), Renault (524), Hyundai (423), Peugeot (422), Ford (409), dok je na 10. mjestu po prodaji Citroen sa 348 vozila.

Zbrino posmatrano, Volkswagen grupacija drži čak 40,7% tržišta novih automobila u BiH, dok je drugi PSA sa 15,4%, a treći Renault-Nissan sa 15%.

Kada je riječ o modelima automobila, očekivano, prva dva mjesta drže Škode – Octavia sa 595 prodatih vozila i Fabia sa 543 isporučena automobila.

Slijede dva Volkswagena – Golf (430) i Passat (359).

Peta je Opel Astra (303), a zatim slijede Dacia Duster (280), Dacia Sandero (259), Škoda Rapid (244) i Hyundai Tucson (244), te Toyota Yaris (225 automobila).

Nezavisne novine