“Twitter” razmatra izradu premium verzije svog popularnog Tweetdeck interfejsa, namijenjenog profesionalcima.
Kao i većina ostalih društvenih mreža, “Twitter” se od osnivanja prije 11 godina usredsredio na izgradnju široke mreže korisnika besplatnih usluga, a podrška je dolazila od oglašavanja, pa je tako prošlog mjeseca kompanija objavila da ima 319 miliona korisnika širom svijeta.
No, za razliku od mnogo većeg “Facebook”-a, “Twitter” nije uspio da privuče dovoljno prihoda od oglašavanja da bi ostvarivao dobit. Međutim, naknada bi mogla doći od nove verzije aplikacije Tweetdeck, postojećeg interfejsa koji pomaže korisnicma u korištenju “Twittera”, izvještava Ekonomski Online.
“Twitter” sprovodi istraživanje kako bi procijenio interes za novu, poboljšanu verziju Tweetdecka
Druge društvene mreže, poput “LinkedIn”-a, imaju više nivoa članstva, što uključuje i pretplate, čime korisnici ostvaruju pristup većem broju podataka.
U četvrtom kvartalu, “Twitter” je zabilježio najsporiji rast prihoda od osnivanja prije 11 godina, pri čemu prihodi od oglašavanja padaju godinu za godinom.
Podsjetimo, prošle godine se na finansijskim tržištima nagađalo o prodaji “Twittera”, ali nije bilo nikakvih konkretnih ponuda.