Tuzlanska pivara u ovoj godini u proizvodni proces i uređenje proizvodnih pogona planira uložiti više od pet miliona KM. Investicioni radovi za 2017. već su počeli, a u prvom kvartalu već su uložena dva miliona KM za različite projekte.
– Pet miliona KM je veliki iznos i naravno da će biti izazov za nas, ali dobro smo krenuli. Već smo uložili dva miliona KM. Do kraja mjeseca, odnosno u narednih 10 dana, instalirat ćemo potpuno novu liniju za PET program, a u toku su i građevinski radovi na izmjeni kanalizacione i hidrantske mreže u krugu fabrike, kazao je direktor Pivare Tuzla Fahrudin Salihović, izvještava Oslobođenje.
Ovi projekti trebali bi popraviti sliku Pivare kada je u pitanju ekološko poslovanje, odnosno smanjenje aero i zagađenja zemljišta i voda, a uskoro se radi i fasadiranje svih objekata, te zamjena stolarije. Posebna investicija je nova plinska podstanica, kakvu osim Coca-Cole niko drugi u BiH nema.
– U novu plinsku podstanicu ćemo uložiti 400.000 KM i riječ je o najsavremenijoj takvoj podstanici u BiH. Osim nas, samo je ima Coca-Cola i to je jasan znak gdje mi želimo ići sa našom kompanijom. Ovo je ulaganje u proizvodnju, a samim tim i u konačan proizvod, koji će nakon ovoga biti znatno kvalitetniji, kazao je Salihović. Do kraja godine planira se instalirati i nova etiketirka za proizvode, pakerica, te novi lift, čime će pakovanje proizvoda Pivare Tuzla postati kvalitetnije.
– Mi zaista nastojimo pratiti posljednje trendove u pivarskoj industriji, jer samo tako ćemo rasti i imati konkurentan proizvod. Još jedna investicija koja će tome doprinijeti jeste postavljanje epoksidnih podova, odnosno podova koji su mikrobiološki prihvatljivi u ovakvoj industriji, dodao je Salihović.
Ulaganja su imala su uticaj i na prodaju proizvoda Tuzlanske pivare. Tako je u posljednjih 5 godina prodaja porasla za 100 posto, a samo u odnosu na prošlu godinu porast je 8 posto.
– Indeksi proizvodnje i prodaje su zaista veliki, ali mi nećemo stati na tome. Ambicija je da idemo još dalje, da se još razvijamo i da pokrijemo nova tržišta. U ovome ćemo uspjeti sasvim sigurno, jer imamo dobar tim i prepoznatljiv brend, kazao je Salihović.
Širenje na nova tržišta, kako je kazao, ide odličnim tempom, a Pivara odnedavno izvozi i na tržište Turske.
– Nedavno smo otpremili četiri šlepera sokova različitih ukusa našem partneru u Turskoj i prema prvim iskustvima jako su zadovoljni, dodao je Salihović.