Najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.
U saradnji sa portalom Boljiposao.com svake sedmice donosimo aktualne vijesti sa tržišta rada. One uključuju najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog po za traženje poslova.
Dijamant d.o.o. Sarajevo raspisuje konkurs: Arhitekta ili inženjer mašinske struke. Poželjno poznavanje rada na računarima (AutoCAD),vozačka dozvola b kategorije,poželjno radno iskustvo. Prednost imaju kandidati koji su već radili na izradi ponuda pvc i alu bravarije.
Opširnije pronađite OVDJE
Workforce – Za našeg multinacionalnog klijenta, tražimo motivisane kandidate za poziciju: Agent korisničke podrške (njemački jezik) (Tuzla). Opis zaduženja: pružanje informacija korisnicima, odgovaranje na potrebe korisnika, rješavanje problema/žalbi putem platforme ili mejla. Potrebne kvalifikacije: minimalno obrazovanje: srednja stručna sprema, C1/C2 nivo njemačkog jezika, MS Office paket
Opširnije pronađite OVDJE
Sparkasse Bank BH – Ako imate završen ekonomski fakultet i/ili neki drugi, posjedujete iskustvo u radu sa klijentima, orijentirani ste na ostvarenje razultata i kontinuirano težite novim izazovima, mi vjerujemo da možete biti: SAVJETNIK ZA STANOVNIŠTVO Poslovnica Mostar, Filijala Mostar, Sektor prodaje za stanovništvo i mala preduzeća. Konkretnije o poziciji: pružanje profesionalnih i stručnih informacija klijentima u vezi finansijskih usluga/proizvoda iz portfolija banke, uspostavljanje i održavanje portfolija klijenata u skladu sa dobrom bankarskom praksom, pripremanje i obavljanje aktivnosti akvizicije novih klijenata u skladu sa strateškim aktivnostima Banke, prodaja proizvoda i usluga, te upoznavanje postojećih i potencijalnih klijenata sa ponudom Banke, upravljanje portfolijom klijenata, održavanjem ažurnih baza podataka, identifikacijom potreba klijenata i adekvatnim provođenjem CRM kampanja, obavljanje primarne procjene kreditnog rizika, primjenom važećih metodologija, upravljanje dokumentacijom neophodnom za provođenje bankarskih aktivnosti, implementacijom politika i procedura, primjena standarda u pružanju usluge klijentima u svakodnevnom radu i provođenje postprodajnih aktivnosti, provođenje aktivnosti UPP poslovanja u skladu sa politikama i procedurama, obavljanje svakodnevnih poslova u skladu sa smjernicama poslovne politike Banke. Nudimo Vam: rad u stabilnoj i respektabilnoj organizaciji staroj 200 godina ali spremnoj na sve izazove novijeg doba, mogućnost kontinuiranog učenja i sticanja iskustva u najboljim bankarskim praksama.
Opširnije pronađite OVDJE
DDC MLS je dio DDC grupacije, koja zapošljava više od 4500 uposlenika koji se nalaze na 12 lokacija diljem svijeta. DDC grupacija pruža svoje usluge na globalnom tržištu sa neusporedivom stručnošću i dosljednošću u svom sektoru.
DDC MLS trenutno ima otvoreno radno mjesto za poziciju Service Delivery Manager za Banjoj Luci! Service Delivery Manager (m/ž)
Mjesto rada: Banja Luka Key Responsibilities: Accomplishes data entry human resource objectives by training, assigning, scheduling, coaching, counseling, and disciplining employees; communicating job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions; planning and reviewing compensation actions; enforcing policies and procedures , achieves data entry operational objectives by contributing information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems.
- Accomplishes day-to-day work operations by initiating, coordinating, and enforcing data entry policies and procedures.
- Improves data entry quality results by completing audits; identifying trends; determining system improvements; studying, evaluating, and redesigning work processes; implementing changes.
- Setting and meeting performance targets for speed, efficiency and quality.
- Liaising with team leaders, operations manager and third parties to gather information and resolve issues
- Reviewing the performance of staff, identifying training needs and planning training sessions
- Recording statistics, user rates and preparing reports
Experience: Experience of people management and the ability to lead and influence others, experience in personal development, planning and individual, team and process performance management, experience in personal organization and ability to prioritise and carry out multiple tasks, proven experience in Microsoft Office Tools (Word, Excel)
Opširnije pronađite OVDJE
Konzum – U cilju jačanja našeg tima u Konjicu pozivamo Vas da nam se pridružite i prijavite na poziciju:
SKLADIŠTAR (m/ž). Odgovorni ste za: prijem, kontrolu, odlaganje, otpremu i manipulaciju robom, pakiranje, utovar i komisioniranje robe, brigu o rokovima trajanja proizvoda, sigurnosti i čistoći skladišta
Od Vas očekujemo: SSS, radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima, spremnost na dinamičan rad, odgovornost pristup radnim zadacima
Opširnije pronađite OVDJE