Trebinje je dobitnik druge nagrade za “Nabolje brendirani izlagački prostor” na 12. Međunarodnom i regionalnom sajmu privrede u Subotici.
“To je još jedno u nizu priznanja i potvrda da je ovaj grad u regionu postao prepoznatljiv po specifičnom i autentičnom predstavljanju svoje turističke ponude i privrednih potencijala”, saopšteno je danas iz Turističke organizacije Trebinja.
U saopštenju se navodi da su grad Trebinje, Turistička organizacija i “Hercegovačka kuća”, koja posluje u sklopu Agrarnog fonda grada, na sajmu od 31. maja do 2. juna predstavili gradske privredne potencijale, sa posebnim naglaskom na poljoprivredu i turizam.
“Glavna tematika stručnog dijela ovogodišnjeg sajma bio je turizam, a Trebinje je predstavljeno u okviru posebno pripremljenog i brendiranog izložbenog prostora – promo štanda veličine 15 metara kvadratnih u sklopu koga su svoje mjesto našli promotivni turistički materijali nosilaca ponude grada, te poljoprivredni i prepoznatljivi tradicionalni hercegovački autohtoni proizvodi”, navodi se u saopštenju.
U Turističkoj organizaciji grada Trebinja ističu da je sajam iskorišten za razmjenu iskustava i uspostavljanje kontakata, te mogućnosti povezivanja kroz prekograničnu saradnju sa preduzetnicima iz Srbije, Mađarske i Hrvatske.
Srna