Najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.
U saradnji sa portalom Boljiposao.com svake sedmice donosimo aktualne vijesti sa tržišta rada. One uključuju najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.
Prevent BH – Tražimo kandidate orijentirane na rezultate, kontinuirano poboljšanje svih vidova poslovanja te uvođenje pozitivnih promjena, kolege koji vjeruju u svoja znanja i u koje će se svi moći pouzdati. Ukoliko tražite nove i dugoročne izazove u međunarodnom proizvodnom okruženju i smatrate da možete pridonijeti uspjehu grupe, vjerujete u svoje sposobnosti i vještine, pazite na detalje i dobro ste organizirani, predstavite nam se kroz Vašu biografiju i motivacijsko pismo kao budući: Saradnik za brigu o kupcu (m/ž). Mjesto rada: Žepče. Direktno odgovara za:Praćenje stanja kvaliteta proizvoda na proizvodnoj lokaciji kupca i prenos informacija prema proizvodnoj lokaciji u BiH; prijem informacija o stanju kvaliteta od kupca i prenos informacija prema proizvodnji, servisiranje kupca koje podrazumijeva duži boravak direktno na lokaciji kupca, rješavanje reklamacija i obavještavanje kupca o poduzetim mjerama; analiza proizvoda sa greškom i slanje analiza na proizvodne lokacije unutar BiH: koordiniranje aktivnosti sa proizvodnjom usmjerenih ka rješavanju internih i eksternih reklamacija, te definisanju korektivnih/preventivnih mjera; organiziranje i vođenje sastanaka u cilju definisanja korektivnih mjera kroz 8D metodologiju; organiziranje i vođenje sastanaka i definisanje mjera na osnovu mjesečnog kretanja nivoa ppm-a (pareto analiza i Q Road mapa). Uslovi koje kandidati trebaju ispunjavati su: SSS, VŠS ili VSS, poželjno radno iskustvo u proizvodnji presvlaka, tehnologiji ili sličnim poslovima u trajanju od godinu dana, obavezno aktivno poznavanje engleskog jezika (u govoru i pismu).
Opširnije pronađite OVDJE
Konzum d.o.o. – U cilju jačanja našeg tima u Goraždu pozivamo Vas da nam se pridružite i prijavite na poziciju: ZAMJENIK POSLOVOĐE (m/ž). Odgovorni ste za: zamjenu voditelju prodavnice u obavljanju dnevnih zadataka, mijenjate voditelja prodavnice za vrijeme njegove odsutnosti, odgovarate za održavanje visokih standarda usluga kupcima; upravljate procesom ulaza i izlaza robe u prodavnici.
Od Vas očekujemo: SSS, VŠS, VSS, obavezno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima, poznavanje rada na računaru, iskustvo rukovođenja timom, organizacijske sposobnosti. Nudimo Vam: izazovan posao u dinamičnom okružju, poticajnu i podržavajuću radnu sredinu, profesionalno usavršavanje i edukaciju.
Opširnije pronađite OVDJE
Boljiposao za klijenta, za stabilnu i etabliranu firmu traži: Inženjer elektrotehnike (m/ž) Mjesto rada: Sarajevo, Tuzla, Zenica, Banja Luka, Mostar. Opis posla: projektovanje elektro opreme, podrška prodajnom timu, podrška postojećim korisnicima i predlaganje unapređenja stanja, praćenje tržišta i tendera. Uslovi: VŠS/VSS elektrotehničkog usmjerenja – dipl.inž elektrotehnike, bez radnog iskustva ali s dobrim ocjenama na fakultetu ili apsolvent ili minimalno 1. g. radnog iskustva na sličnim poslovima, poželjno znanje engleskog ili njemačkog jezika, napredno korištenje MS Office paketa, napredno korištenje programa za projektiranje, organizacijske sposobnosti.
Opširnije pronađite OVDJE
Sweden/USAID FARMA II – Description of Project
In 2016, the Government of Sweden and USAID have awarded Cardno Emerging Markets USA a five-year contract for implementation of the Fostering Agricultural Markets Activity II (FARMA II) project in Bosnia & Herzegovina (BiH). The purpose of the FARMA II Project is to create agricultural and agribusiness economic opportunities for BiH farmers and entrepreneurs. Sweden/USAID FARMA II will achieve this by assisting agricultural producer organizations to adopt European Union (EU) and international agricultural and food standards and new production techniques, produce new high value products and expand their access to foreign and domestic markets. Scope of Work – Deputy Chief of Party (DCOP) / Deputy Project Director. Specific tasks and responsibilities of the DCOP will include but are not limited to:
Management Responsibilities: Supervise and coordinate program activities and ensure their effective implementation and monitoring; Coordinate the development annual activity and procurement work plans, in consultation with core technical team, evaluate challenges and mitigate risks related to implementation of the work plans and related technical assistance; With the COP, oversee the development and submission of deliverables, including monthly, quarterly and annual reports. Monitor the timely completion of project deliverables and ensure that project deliverables are presented to USAID/Sweden in a professional manner; Interact with stakeholders and beneficiaries on a regular basis to conceive and design innovative and effective project assistance activities & events; Assist with the preparation and submission of program deliverables including program reporting as required by the contract; Provide guidance and technical direction to staff, experts and responsible parties, including relevant sub-contractors, where applicable; Collaborate with Grants Manager in identifying and effectively monitoring all grantees and their progress. Technical Responsibilities: Promote and coordinate innovative approaches in the formulation and delivering technical assistance to Producer Organizations (POs) and farmers in selected sub sectors to reach export markets; closely work with extension service providers to design, develop, and implement relevant activities and events where appropriate; coordinate actions required to introduce EU trading standards and quality assurance in targeted sub-sectors including the certification of targeted POs in relevant food safety and/or quality standards; manage and coordinate technical assistance activities to support the strengthening of services at the state, entity, canton, and municipality levels; provide POs and private business better understanding of EU funding requirements and principles; ensure gender mainstreaming into activities in close collaboration with Social Inclusion Investment Specialist; other duties as assigned and agreed with the Chief of Party (COP). Qualifications and skills: university degree in relevant subject area with Masters degree preferred; demonstrated experience insenior management of USAID and/or international donor projects; excellent social and networking skills, ability to engage with the private sector, civil society and institutions; excellent communication, reporting and presentation skills; clearly demonstrated successful staff management experience; demonstrated fluency in written and spoken BHS and English languages; excellent computer skills and proficiency in Microsoft Office applications; proven ability to work in a team and under pressure; willingness to travel BiH-wide as needed. Valid driver’s license is mandatory (Class B). Professional experience: 10+ years of relevant professional experience; Demonstrates good understanding of management of international donor projects; ability to influence and manage positive and effective relationships with co-workers and project leaders; knowledge or experience working with the USGovernment, Government of Sweden or other donor funded programs, as well as the experience working in grants management, would be considered a strong advantage.
Opširnije pronađite OVDJE
Best & Team d.o.o. Sarajevo je firma koja postoji u Sarajevu već preko 10 godina, koja slijedi svoje ciljeve, pokazuje ljudskost, međusobno povjerenje i cijeni rad svojih uposlenika koji dugoročno grade svoju budućnost i uživaju u svojim pogodnostima. Call Agent (m/ž), mjesto rada: Sarajevo. Za ponuđene pozicije call agenta nudimo sljedeće uslove: fleksibilna radna vremena, slobodne dane, vikende, fiksne plate inbound počev od 1000 KM za 160 h/mjesečno, fiksne plate outbound od 1200 KM, u zavisnosti od projekta i bonusa koju su mogući, svaki sat preko 160 h se dodatno plaća /inbound, napredovanje i usavršavanje , te mogućnost za većom satnicom, kao i napredovanje na pismeni odjel, stručno osoblje,pozitivnu i opuštenu radnu atmosferu, prijava naravno od prvog radnog dana, bonuse i premije za vaše zalaganje, trud i rad. Ne morate biti eksperti, ne morate imati iskustva, potrebna je samo vaša želja za uspjehom i nakon 5 (pet) dana obuke možete već početi, a sve ostalo je na vama! Obavezni uslovi: aktivno poznavanje njemačkog jezika, iskustvo na sličnim poslovima je prednost, ali ne i uvjet
Opširnije pronađite OVDJE