Budući da je nedavno došlo do smJene na čelu Toyote i da je ovaj japanski proizvođač odlučio da uloži velika sredstva u električne modele, postavilo se pitanje da li će sportski automobili zbog toga biti zapostavljeni.
Kako pišu britanski mediji, to se neće desiti. Novoimenovani izvršni direktor i predsjednik Koji Sato nagovještava da bi GR gama mogla čak i da poraste, prenose Nezavisne novine.
U intervjuu za britanski magazin Autocar, on je rekao da Gazoo brend ima osiguranu budućnost kao i da ga „možda mogu i ubrzati“.
Sato je međutim odbio da ulazi u detalje o tome šta bi moglo doći nakon GR Yarisa, GR Corolle, GR 86 i GR Supre. Prošlo je dosta vremena otkako smo poslJjdnji put čuli bilo šta o hiperautomobilu, jer je posljednji put Toyota pomenula GR Super Sport u septembru 2021. U tom trenutku još uvijek nije bilo odluke o puštanju u proizvodnju elektrifikovanog modela sa preko 1.000 konjskih snaga.
Toyota je inače još u decembru 2021. godine prikazala Sports EV (na slikama), koncept automobil kao nagovještaj eventualnog budućeg sportskog modela.
Nažalost, Japanci tada nisu otkrili detalje pa se pretpostavljalo da bi serijski model mogao da bude bar duhovni nasljednik nekada veoma popularnog modela MR2.
S tim u vezi ovaj kompaktni sportski dvosjed bi mogao da ima zadnji pogon kao i targa krov koji može da se skine.
Takođe, u februaru ove godine su se pojavile glasine iz japanskih medija koje kažu da Toyota u saradnji sa Suzukijem i Daihatsuom navodno razvija pristupačni sportski kompaktni model sa centralno postavljenim 1,0 litarskim turbo motorom.
Nezvanične vijesti kažu da će se automobil bazirati na potpuno novoj platformi kao i da se u prodaji može očekivati do 2025. godine.