Na hrvatskom tržištu prodaju se deseci vrsta jednokratnih pelena po cijenama od 30 do 100 kuna po pakovanju (od 8 do 27 KM) ovisno o broju komada u paketu a hrvatska izdavačka kuća 24 sata provela je zanimljiv test kako bi iz prve ruke utvrdila koje su od pelena najpouzdanije.
Testom su obuhvatili 10 robnih marki pelena od kojih se većina proizvodi u Evropskoj uniji.
U konkurenciji aduta svjetskih proizvođača i distributera kao što su Pampers, Interspar, Muller, dm, Kaufland, Lidl, Baby Love i drugi, na testu su najbolje rezultate pokazale pelene proizvedene u Hercegovini!
Naime, Violetine pelene pokazale su veću sposobnost apsorbiranja tečnosti od svih testiranih pelena i jedine su koje su i nakon sedam decilitara upijene tekućine bile suhe na dodir, a tekućina ni na pritisak nije izlazila iz unutrašnjosti.
Rezultati ovog nezvaničnog testa još jednom potvrđuju da kompanija sa sjedištem u Grudama ima kvalitet potreban za osvajanje evropskih i svjetskih tržišta.
Podsjetimo, Violeta je protekle godine pretekla dotadašnjeg lidera na tržištu pelena u BiH, svjetskog giganta Procter & Gamble, osvojivši 49 posto tržišta u odnosu na 38 posto koje je držao glavni konkurent.
U aprilu je ugovorom sa Sparom ušla i na austrijsko tržište i tako postala prvi brand s ovih područja u neprehrambenoj kategoriji na austrijskom tržištu.
Kompanija je lani bila jedna od najprofitabilnijih u državi, sa neto dobiti od 27 miliona maraka i upošljavala 589 radnika.