Banjalučka kompanija Mtel, u vlasništvu Telekoma Srbija, započela je novi prodor na tržište BiH aplikacijaom ON TV.
Riječ je aplikaciji koja nudi pretplatu na niz televizijskih kanala koje je moguće gledati na mobilnim uređanjim.
Kao glavne adute, ističu englesku premier ligu na Arena Sportu, ali i druge premium sportske sadržaje, te “najbolje filmove, serije i videoteke”.
Sadržaj je moguće pratiti sa mobilnih uređaja, bilo kada i bilo gdje u BiH. Prijava je “jednostavna, bez ugovorne obaveze, uz online uplate i mogućnost deaktivacije u svakom trenutku”. Mtel ovim udara na glavne konkurente.
Naime, iako je usluga dostupna na cijeloj BiH, može se zaključiti da je glavni cilj tržište FBiH, piše BiznisInfo.
Naime, usluga se posljednjih dana agresivno reklamira na velikom broju medija koji pokrivaju uglavnom tržište Federacije.
Osim toga, Mtel je serijom akvizicija proteklih godina preuzeo kompletnu konkurenciju i praktično došao do dominantnog položaja u RS-u.
Stoga je tržište FBiH logičan naredni korak u širenju kompanije. No, akvizicije na području FBiH ne bi bile moguće kako iz političkih razloga, tako i što je Mtel već blizu dozvoljene granice tržišnog udjela prema relevantnim zakonima. Stoga se širenje odvija “organskim putem”, odnosno osvajanjem tržišta novim uslugama.
Cilja se mlađa publika, ima li BH Telecom odgovor
Drugi važan aspekt jeste da se cilja uglavnom mlađa publika, što se vidi iz ponuđenog sadržaja, potom činjenice da je riječ o usluzi za mobilne uređaje (mladi sve manje prate TV i uglavnom koriste mobitele i laptope), te niže cijene koje im također odgovaraju.
Ppostavlja se pitanje hoće li BH Telecom pratiti ovakvu liniju razvoja Mtela. Posljednjih dana BH Telecom je angažiran na Sarajevo film festivalu na promociji novih serija koje su finansirali.
Iako je to pohvalno, ne treba zaboraviti da je produkcija serija ipak sporedna djelatnost telekom kompanija.
Njihova osnovna djelatnost je uvođenje novih ideja, usluga i tehnologija na pružanju telekomunikacijskih usluga, kao i usluga interneta i televizijskog sadržaja. Zasad Mtel na tom polju radi i ulaže mnogo više, a naročito je važno širenje među mlađom publikom.