Telekom Srbija kupio je još dva kablovska operatora – „Radijus vektro” i „AVcom”, a pregovaramo sa još pet manjih i očekujemo da se u prvom kvartalu ove godine završe i te akvizicije, rekao je u intervjuu za „Blic” koordinator za internet i multimediju „Telekom Srbija grupe” i direktor Mtela Vladimir Lučić.
Kako je rekao, kupovina kablovaca je uslov za realizaciju razvojne strategije „Milion plus”, kojom treba da dođu do više od milion korisnika televizije i interneta.
Kupovinom je dobijeno 120.000 novih internet i televizijskih korisnika koje je imao „Radijus vektor” i 18.000 koje je imao „AVcom”.
Upitan može li i ova kupovina da izazove buru u javnosti kao kupovina „Kopernikusa”, Lučić kaže da ne zna zašto je izazivaju „samo naše akvizicije, a ne i konkurencije”.
Rešili smo da stavimo tačku na zaostajanje Telekoma, da ga postavimo tamo gde treba da bude nacionalni operator, a to je mesto lidera, rekao je Lučić te dodao da se Telekom finansira sopstvenim sredstvima.
„Ne finansiramo mi narodnim parama ove akvizicije, već smo punih 10 godina ekstremno profitabilni”, naglasio je Lučić.
Kako kaže, kada poredite sve kablovce uključujući i SBB, Telekom ima ubedljivo najveći profit, ali i najveći broj radnika, više nego svi mobilni i kablovski operatori zajedno.
Kupovinom kablovaca smo za pet meseci u Srbiji povećali broj TV korisnika za više od 50 odsto, pa ih sada ima preko 700.000, rekao je on i dodao da kompaniji to daje snagu da dodatno ulaže u sadržaj te je pokrenut i kanal „Superstar”.
On je naveo da je Telekom imao mali broj TV korisnika, jer su kablovci napravili svoj kartel i paralelnu mrežu i nisu se, kako je rekao, međusobno napadali već su se udružili protiv Telekoma.
U sklopu projekta „Milion plus” nije kupovina televizija, rekao je Lučić i dodao da će u fokusu, kao i kod svih velikih kompanija u svetu, biti i multimedija, jer je, kako kaže, internet jedini siguran prihod u narednih 50 godina.
Internet portali će u budućnosti biti najveći proizvođači sadržaja i mi želimo da budemo jedan od nosilaca pravljenja tog lokalnog serijskog, sportskog ili naučnog programa.
„Cilj nam je da dokažemo da ne samo da možemo da se izborimo sa postojećom konkurencijom i budemo lider u uslugama interneta i televizije već i da uđemo u utakmicu sa digitalnim servisima velikih kompanija”, istakao je Lučić u intervjuu za „Blic”. (Tanjug)