Svako želi biti što uspješniji, svako želi više uticati na druge ljude koristeći različite alate. Jedan od najuspješnijih alata pomoću kojeg možete uticati na druge ljude je neverbalna komunikacija.
Poruke koje se prenosite u prodajnom procesu prenose se putem govora tijela (55%), tonom glasa (38% ) i pomoću riječi (7%).
Budući su ljudi vizualna bića, poruke koje se prenose govorom tijela ostvaruju najveći uticaj na ljude. U prodaji način na koji govorite ima veći utjecaj na kupca nego što govorite.
Ljudi kupuju osjećaje a ne stvari.
Govor tijela drugih ljudi čitamo uglavnom na nesvjesnoj razini. Za čitanje neverbalne komunikacije odgovoran je primitivni dio mozga.
Mozak je kao mišić i svjesnim vježbanjem mozga odgovornim za neverbalnu komunikaciju poboljšavamo sposobnosti čitanja drugih ljudi, uspješnije otkrivamo prevare, izgrađujemo stabilnije odnose s klijentima, partnerima, supružnicima, piše Poslovni.hr.
Znate li da dijete prije nego krene u školu razaznaje preko 400 neverbalnih gesti a kada izađe iz škole razaznaje manje od 100 gesti.
U većini poslovnih situacija imate samo jednu priliku za prodati svoj proizvod ili sebe. Bez obzira da li prezentirate svoj proizvod potencijalnom klijentu ili ste nekoga tek upoznali morate se usredotočiti na predstavljanje sebe na najbolji mogući način. To možete učiniti korištenjem odgovarajućeg govora tijela.
Jeste li znali da u samo 30 minuta dvije osobe koje razgovaraju mogu jednoj drugoj poslati više od 800 neverbalnih signala?
Čak i ako govorite elokventno a vaš govor tijela ne odaje samopouzdanje, nećete ostaviti dobar dojam na drugu osobu. To je zato što su neverbalni signali 12 do 13 puta uticajniji od pratećih riječi.
Ispravan govor tijela, s kime god razgovarate, može pokazati da ste mirni, sigurni i moćni. U poslovnoj situaciji može vam pomoći ostvariti veću prodaju, privući ljude i zainteresirate ih za ono što radite i potaknite ih da rade s vama, prenosi Poslovni dnevnik.