Tajna uspjeha leži u organizaciji

0

Želite biti uspješniji i učinkovitiji tijekom dana? Isprobajte jednostavne savjete za bolju organizaciju radnog dana…

Prvih pet tačaka predstavlja pripremne korake, preostalih pet konkretne radnje. No svi su pojednako važni u nastojanju da svoj radni dan učinite produktivnijim ili naprosto organiziranijim.

1) Planirajte unaprijed

Nije važno volite li planere ili kalendare na svom računalu i mobitelu. Bilježite sve obaveze i planove (ne samo sastanke), uključujući i vrijeme. Zapisujte poslovne, ali i privatne obaveze koje morate obaviti tokom dana. Ako imate zaista jako puno obaveza, aktivirajte podsjetnik.

2) Provjerite vremensku prognozu

Nevjerovatno je koliko informacija o vremenu – štedi vrijeme. Odjeću za posao možete pripremiti dan ranije, rijetko kad vremenske prilike mogu vas neugodno iznenaditi, a to istovremeno znači da vas kiša ili snijeg neće onemogućiti u obavljanju posla (jer ćete znati da morate krenuti ranije).  

3) Pripremite odjeću za posao večer prije posla

Možda vas ovo podsjeti na dane kada ste bili školarac, ali ova praksa zaista štedi vrijeme. To se posebno odnosi na ljepši spol.

4) Kreirajte popis

Neovisno o tome prethodi li vam užurban ili opuštajući dan, sastavite popis stvari koje morate ili želite napraviti.

5) Nosite ručak od kuće, a pripremite ga večer prije

Ovo zaista štedi vrijeme i novac. Voda, voće, sendvič ili konkretan obrok – što god odlučite ponijeti na posao, pripremite večer prije posla. Ako vas zabavlja, možete voditi i evidenciju troškova i usprorediti je s razdobljem kada ste hranu naručivali putem dostave.

6) Slijedite popis 

Ako pratite popis obaveza i aktivnosti koje ste isplanirali, iznenadit ćete se koliko ste produktivni. Ponekad će, naravno, nešto iskrsnuti i svoje planove nećete ispuniti u planirano vrijeme. To je normalno te povod za sljedeću tačku…

7) Redovno ažurirajte popis obaveza

Što ste bolje organizirani to ste uspješniji i produktivniji. Odrađene poslove označite, ali nemojte ih brisati. To će vam dati dobar uvid u količinu posla koju realno odrađujete, a to će vam podići samopouzdanje.

8) Uzmite vremena za predah

Nekada naprosto morate imati vremena za sebe. To nije ‘bačeno’ vrijeme. Šetnja, gledanje omiljene serije, čitanje knjige, rekreativno bavljenje sportom…sve su to stvari koje si ne smijete uskratiti. Organizacija znači – organizirati svoje vrijeme, ali i vrijeme za sebe.

9) Čitajte ono što vas inspiriše

Ponekad je jedna mudra misao dovoljna da vas motivira tokom cijelog dana. Neka vaša inspiracija crpi snagu iz mudrosti koje su otkrili oni prije nas – nemojte trošiti vrijeme na ‘otkrivanje tople vode’. Odaberite najdražu izreku koja će vam uvijek biti misao vodilja, a za svaki dan odaberite još jednu koja će biti dodatna motivacija – misao dana. 

10) Pravite planove za sutra

Kako dan odmiče kraju, razmišljajte o planovima za sutra, sljedeću sedmicu ili mjesec.

Svrha ove priče nije pretvoriti se u robota koji slijepo slijedi popis obaveza. Naravno da vaše dnevne aktivnosti mogu biti fleksibilne i podložne promjenama. Važno je da prioritete odradite u roku. Zbog toga ćete se i sami osjećati dobro. (Mojposao.net)