Četvrti FMCG Summit, koji će se održati u četvrtak, 12. aprila u Hotelu Hills u Sarajevu, u 9:00 sati, predstavit će mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su i dva eminentna key speakera Jean-Jacques Vandenheede, specijalista i nekadašnji Senior Consultant (Nielsen) iz Belgije, te Matthew Brown retail futurolog Echochamber iz Velike Britanije.
FMCG SUMMIT već nekoliko godina predstavlja centralno mjesto okupljanja i najveći događaj za trgovački sektor u Bosni i Hercegovini, koji okupi više od 500 učesnika svake godine. Cilj samita je da isprati najrelevantnije prilike dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu i aktuelne trendove, ali i pruži odličnu priliku za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.
FMCG Summit, koji organizuje marketing agencija Altermedia i magazin InStore, osvrnut će se na trenutno stanje u industriji robe široke potrošnje, govorit će se o novim perspektivama, inovacijama i rješenjima koja nude bolje prodajne rezultate, kao i o razvojnim potencijalima koji mogu potaknuti snažniji rast i bolju optimizaciju troškova poslovanja.
Svoj dolazak su potvrdili brojni eminentni predavači iz zemlje i regiona, te ekskluzivni gosti koji će učestvovati na okruglom stolu.
Učesnici: Jean-Jacques Vandenheede, Matthew Brown, Darko Lukić (AMMC), Patrik Zupančič (Promo.fil), Antonio Zrilić (Logiko Consulting), Emir Hrković (Atlantic Grupa), Ismir Omeragić (Valicon), Petar Ćorluka (Violeta), Damir Šlosel (dm drogerie markt), Ermin Šabanović (Henkel), Edin Ibrahimović (Bingo)…
Više informacija o temama, predavačima i kotizacijama na http://fmcg-summit.ba