Kompanija AT&T, koja je između ostalog vlasnik i CNN-a, pokrenut će novu vrstu oglašavanja kako bi parirala Googleu i Facebooku.
AT&T je osnovao novu diviziju, koju je nazvao Xandr, s ciljem kreiraranja tržišta za „targetirane“ televizijske reklame.
Pojednostavljeno rečeno, reklame koje se prikazju na televiziji bit će prilagođene svakom gledaocu. Ako dvije osobe u isto vrijeme gledaju isti kanal na dva televizora, prikazat će im se različite reklame, u zavisnosti od njihovih preferencija.
Tako će, naprimjer, mlada majka vjerovatno vidjeti reklamu za dječiju hranu ili odjeću, dok će istovremeno neki stariji, bogatiji muškarac vidjeti reklamu za novi luskuzni automobil itd.
Iz AT&T najavljuju da će u „ne tako dalekoj budućnosti“ reklame na televiziji biti prilagođene gledaocu.
Riječ je o tehnologiji koja se već godinama primjenjuje u online oglašavanju, a kompanije poput Googlea i Facebooka je obilato koriste, pa se na istim portalima različitim čitaocima prikazuju različite reklame.
Osim AT&T-a, veliki broj drugih komapanija rade na razvoju takve tehnologije i za TV oglašavanje.
Ipak, AT&T je jedinstven jer u svom vlasništvu ima veliki broj kablovskih kanala, preko svoje nedavne akvizicije kompanije Time Warner, kao i veliki broj korisnika preko svoje wireless divizije.
Time Warner, koji se sada zove WarnerMedia, uključuje CNN, TNT, HBO i druge brendove.
– Mi imamo podatke. Imamo odličan sadržaj. Imamo direktnu distribuciju korisnicima, i imamo tehnologiju – rekao je direktor Xandra Brian Lesser.
Naziv Xandr je dat u čast Alexandera Grahama Bella, osnivača telefonske kompanije koja će kasnije postati AT&T.
BiznisInfo