Američki div među supermarketima probija se na njemačko tržište. Uskoro bi Aldi, Lidl i drugi mogli dobiti novog konkurenta u maloprodaji.
Na njemačko tržište maloprodaje uskoro bi mogao stići novi igrač. Riječ je o američkoj grupaciji 7-Eleven koja ima velike planove za širenje u zapadnoj Evropi. Nakon Francuske, Italije i Španije sada ciljaju i na Njemačku, Austriju i Švicarsku.
Podružnica japanskog Seven & I Holdinga želi kontaktirati primatelje franšize koji već nude postojeći maloprodajni koncept.
Pored maloprodajnog, potencijalno će se razmotriti gastronomski i hotelski koncept, piše Lebensmittel Zeitung, prenosi Fenix magazin.
U saopćenju 7-Eleven istaknuo je kako vidi “veliki potencijal” za njemačko tržište. Za 2023. godinu pretpostavlja se njemački promet od 10,53 milijarde eura, za 2027. godinu predviđa se čak 11,90 milijardi eura.
Prema vlastitim izjavama, 7-Eleven trenutno ima više od 83.000 podružnica diljem svijeta. Koliko je lokacija planirano u zapadnoj Europi još nije priopćeno.