Stanić Beveragesa započeo je novi izvozni talas prema zemljama zapadne Europe, odnosno Njemačkoj i Italiji. U fokusu su Juicy 100 % sokovi i nektari.
Zahvaljujući trogodišnjem uspješnom širenju brenda i na MENA regiju (Bliski istok i sjeverna Afrika) ovaj sok postaje međunarodni brend.
Podsjetimo da Stanić Beverages ima fabrike u Hrvatskoj i BiH, tačnije u Kreševu.
Juicy sokovi u Njemačkoj su dostupni još od 2015., i to u regiji Baden Württemberg kroz lanac franšiznih trgovina REWE.
Širenje u Njemačkoj
Od oktobra ove godine Juicy sokovi bit će jedini regionalni brend sokova koji će imati priliku biti uvršten u svih 3.300 trgovina u sklopu REWE grupacije zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti i atraktivnom dizajnu, saopštili su iz Stanić Beveragesa.
Planiraju prvo osvojiti Bayern i Hessen, a zatim i cijelu Njemačku u kojoj se godišnje proda više od dvije milijarde litara sokova, a dugoročni plan za ovo tržište je ostvarenje prodajnog volumena od 20 miliona litara sokova.
Tome će zasigurno pridonijeti i aktuelni pregovori s trgovačkim lancem EDEKA koji trenutno u Njemačkoj posjeduje 20 posto maloprodajnog tržišta.
Širenje u Italiji
Početkom ove godine na Marca sajmu u Bolonji Stanić Beverages i SEM Gruppo potpisali su ugovor o distribuciji brenda Juicy na talijansko tržište.
SEM Gruppo jedna je od vodećih talijanskih firmi u sektoru punjenja, proizvodnje i distribucije prirodnih mineralnih voda.
Zbog jačanja svog položaja u sektoru bezalkoholnih pića SEM Gruppo udružio se sa Stanić Beveragesom sa željom ostvarenja petogodišnjeg plana čiji je krajnji cilj dosegnuti godišnje prihode u iznosu 14,5 miliona eura.
Distribucija Juicy sokova u Italiji počinje u septembru, prvo s Juicy 100 % sokovima i nektarima u bočicama od 0,2 l, a zatim i brick pakiranjima od jedne litre.
Zahvaljujući partnerstvu sa SEM Gruppo i njihovoj snažnoj distribucijskoj mreži Juicy sokovi bit će prisutni u trgovačkim lancima na području cijele Italije.
Ambiciozni planovi
– Izvozni planovi Stanić Beveragesa na tržištima Njemačke i Italije vrlo su ambiciozni, no očekujemo ostvarenje dugoročnih ciljeva. Koliko su naše namjere ozbiljne govori i činjenica kako planiramo, primjerice, za talijansko tržište proizvesti i posebne okuse te se maksimalno prilagoditi potrošačima. Jednako tako, ako dostignemo planirane dugoročne ciljeve u Njemačkoj kao i planirana povećanja izvoza na svim stranim tržištima, uključujući i MENA regiju, Stanić Beverages spreman je otvoriti i novu tvornicu radi zadovoljavanja povećanih količina – ističe Zoran Mabić, novi izvršni dopredsjednik Uprave Stanić Beveragesa koji se nedavno pridružio timu s mjesta izvršnog direktora u Francku.
Stanić Beverages kupio je i novu liniju za punjenje PET ambalaže u vrijednosti 3,5 miliona eura s godišnjim kapacitetom od 65 miliona litara, što otvara mogućnost za daljnjim rastom u kategoriji still drinkova (Juicy Fruits), ali i drugim kategorijama.