Šta će biti sa Opel Insignijom?

0

Insignia se polako, ali sigurno, priprema za odlazak u istoriju. U prvom kvartalu tekuće godine, Insignia je u Evropi upisala svega 2.879 registracija, što predstavlja pad prodaje od 38 odsto naspram referentnog perioda prethodne godine. Nije to ništa strašno, cijeli velikoserijski D segment bilježi veliki pad potražnje, prije svega zbog SUV trenda na Starom kontinentu.

Iako je Insignia relativno skoro dobila restilizaciju, jasno je da ažuriranje nije naročito pomoglo sa prodajnim rezultatima. No, da posljednji Opel sa američkim genima uskoro odlazi u penziju bilo je očigledno poslije vijesti da će Insignia nestati sa britanskog tržišta. Ovo je samo početak lavine, te se u narednom periodu može očekivati da Insignia napusti tržišta gdje ima izrazito slabu prodaju.

A šta će biti kada aktuelna iteracija Insignije odradi svoje? Za sada, u Opelu su davali samo nedefinisane najave o budućnosti modela u D segmentu. Nekadašnji šef brenda iz Riselshajma, Mihael Lošeler, prije dvije godine je govorio o tome da ne bi trebalo da bude direktnog nasljednika, pogotovo ne u formi tradicionalne limuzine.

Nakon toga bilo je govora da će Opel ipak ostati vjeran sedanima, ali da će naredna Insignia biti premještena u EV segment. Čini se da bi razvoj situacije bio nešto realniji scenario, piše Auto Republika.

Prema posljednjim glasinama, naredni Opelov model iz D segmenta stići će početkom 2025. godine i biće to električni automobil. Nepoznato je da li će naziv Insignia ostati u opticaju ili će se Nijemci odlučiti za drugačiju oznaku. Taj četvorotočkaš biće postavljen na STLA Medium platformu, što znači da će imati pravo na bateriju od 87 do 104 kWh.

Ono što se još pojavilo u vidu trača jeste da će Opelova buduća limuzina biti montirana u Italiji, a ne u Njemačkoj. Navodno će se ta električna berlina proizvoditi u fabrici u Melfiju na Apeninskom poluostrvu.