U toku su veliki radovi na izgradnji ceste kroz Srednju Bosnu, tačnije saobraćajnice Lašva – Nević polje. Riječ je o dijelu brze ceste Lašva – Travnik – Jajce koja će drastično promijeniti saobraćajnu povezanost Sarajeva sa centralnom Bosnom, ali i Krajinom.
Podsjetimo da su ugovor o izgadnji ove dionice ljetos potpisali Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH i Mario Bevanda, predstavnik firme Hering d.d. Široki Brijeg.
Vrijednost ugovorenih radova za ovu dionicu iznosi 74.904.570 KM sa uračunatim PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 20 mjeseci.
Pročitajte još vijesti koje se trenutno čitaju:
- Tešnjaci otkrili plan: Preuzimaju zeničku kompaniju, a onda slijede velike investicije
- Pogledajte koja je trenutno najvrednija berzanska kompanija u Bosni i Hercegovini
- Kako izgleda novi terminal Aerodroma Sarajevo koji će promijeniti njegov izgled
- U Bosni i Hercegovini trenutno je 5 milijardera
- Predloženo otvaranje stečaja u najstarijoj bh. građevinskoj kompaniji
Dužina sekcije ceste Lašva – Nević Polje je 4,8 kilometara, a na ovoj sekciji gradit će se četiri mosta i jedan vijadukt. U sklopu izgradnje ove dionice brze ceste predviđena je i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji s trupom ceste.
Izgradnja cijele brze ceste u dužini od 24,3 kilometra podijeljena je na pet dionica (LOT-ova): Lašva – Kaonik, Kaonik – Selište, Selište – Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu), Poslovna zona Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu – petlja Vitez – izlaz iz poslovne zone) i petlja Vitez (izlaz iz poslovne zone) – petlja Nević Polje.
Cilj izgradnje ove dionice jeste povezati zapadnu BiH, odnosno Bihać, Cazin i Veliku Kladušu, preko Ključa, Jajca, s centralnim dijelom na Koridoru 5C i dalje s istočnom Bosnom i Hercegovinom te susjednim državama Srbijom i Crnom Gorom.
Izvor: BiznisInfo.ba