Ugovor od 100 miliona dolara: Alibaba glavni sponzor Olimpijskih igara

0

Jedan od razloga ulaska u olimpijsku porodicu zasigurno je i taj što će se sljedeća tri izdanja Igara održati na azijskom kontinentu: ZOI 2018. u Pyeongchangu, OI 2020. u Tokiju i ZOI 2022. u Pekingu.

Kineska kompanija specijalizovana za internet trgovinu Alibaba postala je glavni sponzor Olimpijskih igara do 2028. godine nakon potpisivanja ugovora s Međunarodnim olimpijskim odborom (MOO).

Alibaba se ovim ugovorom pridružila 12 drugih multinacionalnih kompanija koje su u statusu najvećih sponzora Olimpijskih igara.

Finansijski detalji ugovora nisu objavljeni, ali prema izborima iz MOO-a za status glavnog sponzora svaka kompanija mora izdvojiti oko 100 miliona dolara u jednom olimpijskom ciklusu.

Jedan od razloga ulaska Alibabe u olimpijsku porodicu zasigurno je i taj što će se sljedeće troje Igre održati na azijskom kontinentu, ZOI 2018. u Pyeongchangu, OI 2020. u Tokiju i ZOI 2022. u Pekingu.

“Ovo je inovativni savez koji će nam pomoći u efikasnijem organizovanju Olimpijskih igara do 2028. godine”, rekao je predsjednik MOO-a Thomas Bach. (Poslovni.hr)