Dok čekamo da za nekoliko dana i službeno predstavi ForTwo i ForFour Electric Drive, Smart je obilježio jubilej – prodaju svog dvomilionitog vozila. U ovu brojku su uračunati svi Smart modeli, sve od 1998. godine i Smarta prve generacije.
Automobil je još 1992. godine zamislio Swatch, a ideja je bila da se kupcima ponudi simpatičan, individualan gradski automobil skromnih dimenzija, koji bi njegovi vlasnici mogli personalizirati na način kao i Swatch satove. Smart je na početku trebao biti zajednički projekat Swatcha i Volkswagena, ali je nakon povlačenja VW-a Swatch uspio uvjeriti Mercedes da se uključi i Smart je bio rođen. Ipak, početak je bio težak, jer se automobil na tržištu pojavio sa šest mjeseci zakašnjenja. To vrijeme je iskorišteno da Mercedes napravi izmjene koje su se ticale oslanjanja, nižeg težišta, šireg traga točkova…
To je dovelo i do promjene u vlasničkoj strukturi (na početku 51 – 49%), pa je u trenutku lansiranja Smarta na tržište Mercedes (Daimler) imao 81% udjela. Uskoro nakon toga je Smart GmbH postao brend u potpunom vlasništvu Daimlera.
Originalni modeli bili su Smart City Coupe i City Cabrio koji su s vremenom postali ForTwo, a zatim su se pojavili Smart Roadster i Roadster Coupe. (Autostart.hr)