U svojim pogonima u češkom gradu Mlada Boleslav, Škoda je počela proizvodnju četvrte generacije modela Fabia.
Predstavljena prije nešto više od dva mjeseca, nova Fabia dolazi na novoj Volkswagenovoj MQB-A0 platformi (koju koriste i VW Polo, SEAT Ibiza i Audi A1) i znatno je unaprijeđen u odnosu na svog prethodnika.
U opremanje pogona za proizvodnju svog drugog najpopularnijeg modela, Škoda je uložila 110 miliona eura. To ulaganje je donijelo elegantniji i moderniji automobil, unapređenog komfora i veće prostranosti.
Kao ilustracija toga dovaljan je podatak da je nova Fabia dobila prtljažnik zapremine 380 litara (skoro kao Golf 8), za čak 50 veći u odnosu na prethodnika, prenosi Telegraf.rs.
Nešto veće dimenzije donijelo je za 94 milimetara povećano međuosovinsko rastojanje, koje sada iznosi 2.564, dok je ukupna dužina automobila 4.108 milimetara (za 111 mm duži od prethodne generacije). Vizuelno, nova generacija predstavlja evoluciju prethodnika.
Enterijer odlukuje bogatija oprema, koja dizajnom podsjeća na Octaviju. I dok su digitalni instrumenti na ekranu dijagonale 10,25 inča jedna od opcija, novi ekran infotejnment sistema na centralnoj konzoli dolazi u tri različite verzije, u zavisnosti od paketa opreme: Swing sa displejem od 6,2 inča i četiri zvučnika, Bolera sa ekranom od 8,2 inča, Bluetooth konekcijom i surround zvukom i najviši – Amundsen, dijagonale 9 inča, sa najmodernijim aplikacijama za povezivanje.
Novu Fabiju će pokretati isključivo benzinski agregati. Osnovnu verziju pokreće trocilindarski 1.0 MPI motor sa 65 ili 80 “konja”, u kombinaciji sa petostepenim manuelnim mjenjačem.
Sljedeći je 1.0 TSI Evo turbo-benzinac sa 95 ili 110 KS, koji opciono dolazi i sa sedmostepenim DSG mjenjačem.
Na vrhu ponude se nalazi 1,5-litarski TSI turbo-benzinac sa 150 konjskih snaga i DSG menjačem, koji Fabiji omogućava ubrzanje od 0 do 100 “na sat” za samo 7,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 225 km/h.
Očekuje se da će osnovna verzija Škode Fabije startovati sa cijenom od oko 15.000 eura.