Air Bosna je bila nacionalni prijevoznik BiH od avgusta 1994. do oktobra 2003. godine.
Njen nasljednih bio je B&H Airlines koji je nastao 2003. godine.
Air Bosna je u floti imala:
- ATR 42 (F-GHPZ) od VI/1999 do II/2001, nakon čega je bio u francuskim Brit Airu, Air Franceu, Airlinairu, danskom DAT-u, na Guadeloupeu u Air Antilles Express, irskom Air Contractorsu i Lituanijskom DOT LT, gdje je prizemljen 2014.
- Fokker F50 (T9-BBC) od VI/2002 do V/2003, nakon čega je bio u islandskom Flugfelag Islands, pa u belgijskom VLM-u, te u švedskim Amapola, BRA i PopulAir gdje je prizemljen
- McDonnell Douglas MD-81 (T9-AAC) od VII/2002 do X/2004, nakon toga u bosanskom Arnoro, pa u gabonskom Air Max Africa.
- Boeing 737-200 (YU-ANP) u II/2003 koji je uzet od Aviogenexa gdje je i vraćen pa je preko Avigenexa letio diljem planete, prizemljen je 2014. godine.
Kompanija je tokom vremena imala još svakakve nekakve avione, primjerice YAK 42 ukrajinskih registracija i boja koji je letio za Air Bosnu, kao i Boeing 737-200 koji je letio za kompaniju.
No, teško je reći kakvi su to bili poslovi i na koji način su ti avioni letjeli za kompaniju, piše avioportal Zamaaero.