Kompanija “BM Logistic” d.o.o. koja je do sada za osnovnu djelatnost imala distribuciju tehničkih i p.a. hemikalija za najveće proizvođačke kompanije iz raznih oblasti, praćenjem tržišta i potreba kupaca, djelatnost je proširila na sirovine za kozmetiku i proizvode za čišćenje i održavanje domaćinstva.
Kako u cijelom svijetu, tako i na našim prostorima, prirodni kozmetički preparati uzimaju sve veći značaj za krajnjeg potrošača. Vođeni ovom činjenicom, u BM Logisticu su potpuno spontano zaokružili jednu cjelinu veoma kvalitetnih sirovina za proizvodnju prirodne kozmetike.
„Slobodno možemo reći da smo u kratkom vremenu postali vodeći distributer u Bosni i Hercegovini, što svakako možemo zahvaliti našim vjernim poslovnim partnerima, koji su u onome što radimo prepoznali kvalitetu. U budućnosti planiramo nastaviti širiti prodajni asortiman, i time potaći naše poslovne partnere na stvaranje novih inovativnih ideja u proizvodnji prirodne kozmetike“, kaže za BiznisInfo direktor BM Logistica Mirnes Bošnjaković.
“Dilara Natural Cosmetics”
Kako su i sami zaljubljenici u prirodu i prirodne preparate za njegu tijela, odlučili su se pokrenuti vlastitu liniju preparata prirodne kozmetike “Dilara Natural Cosmetics”. Prepoznali su otvoren prostor na tržištu i iskoristili priliku vlastitog posjedovanja kvalitetnih sirovina. Za sada je BM Logistic lansirao 19 artikala pod ovim brendom.
„Radi se o 14 vrsta eteričnih ulja i 5 vrsta prirodnih ulja koja se najčešće koriste u svakodnevnom životu. Mnogo pažnje smo poklonili samom izgledu proizvoda, pa ćete primijetiti jedinstveni dizajn naše linije. Cjenovno se nastojimo prilagoditi bh. tržištu i mogućnostima krajnjih kupaca, dok smo kvalitetom u rangu sa već poznatim proizvođačima prirodne kozmetike u BiH“, kaže Bošnjaković.
Za uposlene u ovoj kompaniji je potpuno jasno da kvalitet mora biti na prvom mjestu, stoga rade samo sa sirovinama provjerenog porijekla. Nažalost, tržište je danas zasićeno velikom količinom niskokvalitetne robe koja se prezentuje kao „najkvalitetnija“. Jedan od primjera zasićenosti tržišta je masovna pojava raznih proizvođača i brendova pod kojima se proizvodi i prodaje kokosovo ulje za prehrambenu upotrebu.
Najkvalitetnije kokosovo ulje
„Istraživanjem ovog proizvoda došli smo do saznanja da je vrlo malo kvalitetnih proizvoda, koji nutritivno zadovoljavaju minimalne zahtjeve. To je jedan od razloga zbog kojeg smo u svoj asortiman sirovina uvrstili i kokosovo ulje. Radi se o najkvalitetnijem sirovom kokosovom ulju koje do sada nismo imali priliku konzumirati na našim prostorima. Pogodno je za kuhanje, pečenje, prženje jer izuzetno dobro podnosi visoke temperature, ne gubi nutrijente što je veoma važno. Napominjemo da hrana neće poprimiti okus kokosa, jer je okus ulja otklonjen. U njegovu kvalitetu su se do sada uvjerili naši stalni poslovni partneri, i o ovom proizvodu imaju samo riječi hvale i oduševljenja“, pojašnjava Bošnjaković.
U kompaniji ističu zadovoljstvo što su svojoj “Dilara” liniji proizvoda pridružili i kokosovo ulje namijenjeno prehrani, ali i njezi tijela. Ovaj proizvod će uskoro biti dostupan u maloprodaji.
„Dizajn i ambalaža su spremni. Lansiramo 4 pakiranja, od kojih posebno ističemo dvije hermetičke staklenke koje će biti „Exclusive“ za naše područje. Želimo skrenuti pažnju svima onima koji kupuju kokosovo ulje u BiH da obrate pažnju prilikom kupovine. Nije svako kokosovo ulje dobro za prženje, kuhanje i pečenje. Na kraju, ne vjerujte nam na riječ, jednostavno probajte „Dilara“ proizvode i ne pristajte na manje od kvaliteta!“ poručili su iz BM Logistica.