Šest firmi u utrci za gradnju najdužeg tunela u BiH

0

Planirani rok za potpisivanje ugovora o izgradnji tunela Prenj je septembar ove godine, a rok za završetak projekta je avgust 2030. godine.

Ovi rokovi su definirani planom poslovanja i usaglašeni su s kreditom, rečeno je ovo za Dnevni avaz iz kompanije „Autoceste FBiH“.

– Također, naglašavamo da su navedeni podaci podložni promjeni ovisno o toku evaluacije i brzine odgovora kreditora i ponuđača ili eventualnih zahtjeva od ponuđača – pojašnjavaju iz “Autocesta”.

Treba naglasiti da izvođač za ovaj megaprojekt nije izabran. Prijavljeno je osam firmi, šest je ostalo u igri.

– Projekt izgradnje dionice tunel Prenj je u fazi evaluacije pretkvalifikacione faze za odabir izvođača radova. Nije poznato ko će biti izvođač radova u ovom momentu. To će biti poznato tek nakon što banka da saglasnost na kombinirani evaluacijski izvještaj druge faze tendera koja još nije ni započela – navode iz “Autocesta”.

Podsjećamo, radi se o tunelu dužine 11 kilometara, što je deveti najduži cestovni tunel u Evropi, a prvi je u BiH koji prelazi granicu od šest kilometara. Ukupna vrijednost projekta je oko 800 miliona maraka (400 miliona eura).

Radi se o najznačajnijem infrastrukturnom projektu u BiH i devetom najdužem cestovnom tunelu u Evropi. U igri je šest kompanija koje su ostale u utrci za ovaj megaprojekt.

Izgradnjom ovog tunela „Autocesta FBiH” od Mostara do Sarajeva uveliko će se skratiti putovanje. Poređenja radi, trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 kilometara, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 kilometra.