“Forbes” je nedavno objavio smjernice i spisak stvari koje nikad ne bismo smjeli da radimo na poslu. U nastavku se nalaze, iz naše perspektive, najvažnije stvari koje bi trebalo da izbjegavamo da radimo na poslu.
- Tokom radnog vremena ne bi trebalo da se bavimo svojim hobijima i aktivnostima (naravno, mislimo na njihovu organizaciju).
- Nemojte da pridikujete kolegama na poslu – pokušajte da ne budete osoba koju svi izbjegavaju zato što uvijek morate imati stav i mišljene o svemu. I drugi imaju mišljenja pa se ne razbacuju njima.
- Nemojte da pokrećete dodatan posao “sa strane”. Naravno, započnite svoj vlastiti posao, ali ne na radnom mjestu za vrijeme radnog vremena.
- Nemojte tražiti drugi posao dok ste na poslu. To svakako možete činiti i dok ste kod kuće.
- Ne pričajte otvoreno o legalnim i finansijskim pitanjima koji vas muče. Niti se žaliti o vlastitim finansijskim problemima koji se ne tiču vašeg posla.
- Nemojte preglasno pričati na telefon. Jednostavno nemojte.
- Nemojte ući u romantičnu vezu s vašim nadređenim. To može samo vama stvoriti niz komplikacija ako ne bude išlo onim tokom kojim se vi nadate.