SCG003S najbrži proizvodni model na svijetu

0

Kompanija Scuderia Cameron Glickenhaus lansiraće svoj prvi ikada proizvodni model, SCG003S, na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi…

Ovaj automobli je završio najbrži krug na Nirnburgrungu za zapanjujućih 6:30 sekundi, što je ujedno veoma zavidnih 27 sekundi brže od vremena koje je zvanično postavio model Porsche 981 Spyder.

Ovo vrijeme će biti postavljeno samo 20 sekundi iza čuvenog Nordschleife rekorda koji iznosi 6 minuta i 11 sekundi, postavljenog od strane Štefana Belofa 1983. godine. Istovremeno sa šest ipo minuta, SCG003S postaje vlasnik veoma važnih titula koje se danas mogu osvojiti jedino na Ringu.

SCG003S je takođe jedan od najbržih ulično legalnih automobila u krivinama na svijetu, sa silom potiska od 700 kg pri brzini od 250 km/h, gurajući više od 2g po ulazu, trajanju i izlasku iz krivine.

Ručno sastavljen i izgrađen u fabrici Manifattura Automobili Torino (MAT), SCG003S koristi motor sa dva turbo punjenja, zapremine 4,4 litre i osam ventila, dobar za 800ks i 850 Nm obrtnog momenta, što zauzvrat omogućuje da automobil dostigne stotku za samo tri sekunde i maksimalnih 350 km/h sa papučom gasa do patosa.

Motor je matiran na sadmostepeni sekvencijalni motor, čije se transmisije izvršavaju putem elektropneumatskih pedala smeštenih iza upravljača.

Karoserija automobila je kompletno izgrađena od ugljeničnih vlakana, dok putnička kabina sadrži organski oblik kako bi minimalizovala uticaj vjetra prilikom starta, ali i tokom vožnje. Zadnje krilo je potpuno drugačije od onog korištenog na modelu SCG003C, striktno fokusiranom na trkačku stazu, prilagodivši se potpuno aerodinamičnom dizajnu SCG003S automobila. C verzija, odnosno Competizione, takođe debituje u Ženevi sljedećeg marta.

Uprkos svoj tehnologiji koja je orijentisana performansama, SCG003S dolazi sa ergonomskim enterijerom, u kome vozač, pa čak i njegov saputnik mogu veoma lako da pristupe kontrolama koje sadrže različite sisteme postavki i modove vožnje. Takođe, u kabini postoje i odvojeni tasteri namijenjeni kontroli proklizavanja, tri monitora na kontrolnoj tabli, dva za zadnji retrovizor i jedan za ključne informacije, ali i centralna konzola koja se sastoji od kontrola klima uređaja, osvjetljenja, centralnog zaključavanja, različitih obavještenja i sigurnosnih sistema.

Ovaj model posjeduje mogućnost podizanja prednjeg dijela pri brzini od 48 km/h, što u suštini znači da može biti vožen ulicama kao bilo koji drugi super ili hiperautomobil na svijetu.

Sada, cijena je ta koja ga takođe izdvaja od drugih i iznosi nešto više od milion dolara, ali sa druge strane, za ove novce, oni koji ih imaju, kupuju čist planinski vazduh i drumsku letjelicu.

 

Autoexclusive.rs